Компанія Google оголосила про зміну політики, яка торкнеться користувачів, які мають акаунтами на її сервісах. Починаючи з 11 листопада, фотографії та імена користувачів будуть використовуватися в рекламних цілях. Іншими словами, якщо людина "лайкнула" який-небудь продукт, залишила коментар або підписалася на сторінку виробника, то через деякий час не варто дивуватися, виявивши свою фотографію у рекламних матеріалах і списках тих, хто рекомендував той чи інший продукт.
"Ми прагнемо надавати вам, а також вашим друзям і близьким найбільш корисну інформацію, - сказали в Google. - Рекомендації знайомих бувають важливі, тому ваші близькі, друзі та знайомі можуть бачити ім'я і фотографію з вашого профілю, а також такий контент, як ваші відгуки і оголошення, яким ви додаєте +1".
Якщо, скажімо, ви "лайкнули" улюблений ресторан, то в рекламних проспектах цього закладу на сервісах інтернет-гіганта може виявитися ваша фотографія з профілю.
Разом з тим, компанія залишила користувачам можливість відмовитися від участі в такого роду реклами. Для цього власникові облікового запису достатньо обмежити доступ до власних коментарів і дій колом друзів. Крім того, профілі користувачів молодше 18 років також не будуть використовуватися в рекламних цілях. !zn
Читайте також:
Google і Facebook відхопили 70% виручки мобільної реклами
Рекламодавці у Facebook зможуть цитувати користувачів
Експерти прогнозують на 2013 рік зростання ТБ-реклами і скорочення в друкованих виданнях
"Батьківщина" запропонувала заборонити рекламу на всіх мовах, крім української