Facebook втратив близько шести мільйонів користувачів
Соціальна мережа Facebook втратила близько 6 мільйонів унікальних користувачів у щомісячному рейтингу переглядів інтернет-відео для США. Рейтинг був складений у середу, 13 жовтня, аналітиками comScore.
Соціальна мережа Facebook втратила близько 6 мільйонів унікальних користувачів у щомісячному рейтингу переглядів інтернет-відео для США. Рейтинг був складений у середу, 13 жовтня, аналітиками comScore.Відповідний показник соціальної мережі знизився з 58 до 52 мільйонів користувачів. У зв'язку з цим Facebook опустилася з другого на третє місце рейтингу, пропустивши вперед Yahoo!. Відзначимо, що одночасно на схожу суму (близько 6 мільйонів унікальних користувачів) зріс показник компанії Microsoft, що дозволило їй обійти Fox Interactive Media і VEVO та вийти на четверте місце. Кількість унікальних користувачів, що дивилися відео у структурі сайтів Microsoft, склала понад 45 мільйонів.
Очолила рейтинг з великим відривом компанія Google, до якої входить найбільший у світі відеохостинг YouTube. За вересень 2010 відеоролики на сайтах, що входять до структури Google, подивилися більше 144 мільйонів унікальних користувачів, кількість переглядів склала майже два мільярди, а на кожного користувача в середньому припало по 260 хвилин відео. Найближчим сусідом Google за переглядами відео в американському сегменті інтернету є Facebook із 54 мільйонами унікальних користувачів.
У сумі американська аудиторія інтернет-відео становить 174 мільйона осіб, кількість переглядів за місяць перевищує 5 мільярдів, а кожен із користувачів у вересні 2010 року подивився в середньому понад 14 годин онлайн-відео.