Юристи соціальної мережі Facebook подали кілька судових позовів проти різних груп шахраїв, які використовували популярний ресурс у протизаконних цілях.У Facebook говорять, що за останні кілька місяців на сайті було проведено кілька особливо великих кампаній, спрямованих на обман користувачів.Відомо, що соцмережа подала позови як мінімум проти трьох відповідачів: двох приватних осіб, що проживають в Нью-Йорку і Лас Вегасі, а також проти канадської маркетингової компанії MaxBounty. Всі троє звинувачуються в шахрайстві і переадресації користувачів обманним шляхом на маркетингові сайти, які заробляють гроші на інтернет-рекламі.
Загалом юристи Facebook стверджують, що за останній рік їхню мережу буквально заполонили різні "привабливі" пропозиції для користувачів. Пропозиції написані різними авторами, на різні теми і за різними схемами, але всіх їх об'єднує одне, вони надто вигідні для читачів. У Facebook говорять, що якщо користувач одержує від когось повідомлення, яке "надто хороше, щоб бути правдою", то замість того, щоб клювати на вудку шахраїв, слід грунтовно замислитися.
Частенько Facebook-шахраї починають пропонувати користувачам під тим чи іншим приводом "безкоштовні" iPad, 1000-доларові подарункові сертифікати Apple (таких сертифікатів Apple просто не випускає, максимальний номінал - 100 доларів), різні подарунки і грошові лотереї, де виграє буквально "кожен другий".
Група Facebook Security відзначає, що найчастіше шахраї в соціальних мережах починають діяти буквально руками користувачів, пропонуючи останнім за певний відсоток від виграшу розіслати шахрайське повідомлення всім своїм друзям, друзям друзів тощо.
Канадську маркетингову компанію звинувачують, наприклад, у створенні псевдо-додатків а-ля "кнопка Dislike", коли користувач нібито може знизити рейтинг того чи іншого ресурсу, але на практиці, натискаючи на цю кнопку про просто наганяє трафік рекламним сайтам. Жителя Нью-Йорка звинувачують у тому, що він намагався продавати якісь "золоті акаунти" Facebook, де немає реклами і працюють відеочати. За даними Facebook, в результаті таких операцій він отримав близько 170 000 доларів.
Втім, кажуть у Facebook, наведені схеми - це лише одні з небагатьох. За останні місяці до мережі "прилипли" численні "рекламні компанії", які відпрацьовують ті чи інші шахрайські схеми обману користувачів і нагону трафіку на ресурси замовників або ж заробітку на показі банерів.За матеріалами CyberSecurity.ru