UA / RU
Підтримати ZN.ua

Facebook починає нові кампанії проти інтернет-шахраїв

Юристи соціальної мережі Facebook подали кілька судових позовів проти різних груп шахраїв, які використовували популярний ресурс у протизаконних цілях.У Facebook говорять, що за останні кілька місяців на сайті було проведено кілька особливо великих кампаній, спрямованих на обман користувачів.

Юристи соціальної мережі Facebook подали кілька судових позовів проти різних груп шахраїв, які використовували популярний ресурс у протизаконних цілях.У Facebook говорять, що за останні кілька місяців на сайті було проведено кілька особливо великих кампаній, спрямованих на обман користувачів.Відомо, що соцмережа подала позови як мінімум проти трьох відповідачів: двох приватних осіб, що проживають в Нью-Йорку і Лас Вегасі, а також проти канадської маркетингової компанії MaxBounty. Всі троє звинувачуються в шахрайстві і переадресації користувачів обманним шляхом на маркетингові сайти, які заробляють гроші на інтернет-рекламі. Загалом юристи Facebook стверджують, що за останній рік їхню мережу буквально заполонили різні "привабливі" пропозиції для користувачів. Пропозиції написані різними авторами, на різні теми і за різними схемами, але всіх їх об'єднує одне, вони надто вигідні для читачів. У Facebook говорять, що якщо користувач одержує від когось повідомлення, яке "надто хороше, щоб бути правдою", то замість того, щоб клювати на вудку шахраїв, слід грунтовно замислитися. Частенько Facebook-шахраї починають пропонувати користувачам під тим чи іншим приводом "безкоштовні" iPad, 1000-доларові подарункові сертифікати Apple (таких сертифікатів Apple просто не випускає, максимальний номінал - 100 доларів), різні подарунки і грошові лотереї, де виграє буквально "кожен другий". Група Facebook Security відзначає, що найчастіше шахраї в соціальних мережах починають діяти буквально руками користувачів, пропонуючи останнім за певний відсоток від виграшу розіслати шахрайське повідомлення всім своїм друзям, друзям друзів тощо. Канадську маркетингову компанію звинувачують, наприклад, у створенні псевдо-додатків а-ля "кнопка Dislike", коли користувач нібито може знизити рейтинг того чи іншого ресурсу, але на практиці, натискаючи на цю кнопку про просто наганяє трафік рекламним сайтам. Жителя Нью-Йорка звинувачують у тому, що він намагався продавати якісь "золоті акаунти" Facebook, де немає реклами і працюють відеочати. За даними Facebook, в результаті таких операцій він отримав близько 170 000 доларів. Втім, кажуть у Facebook, наведені схеми - це лише одні з небагатьох. За останні місяці до мережі "прилипли" численні "рекламні компанії", які відпрацьовують ті чи інші шахрайські схеми обману користувачів і нагону трафіку на ресурси замовників або ж заробітку на показі банерів.

За матеріалами CyberSecurity.ru