UA / RU
Підтримати ZN.ua

Facebook обігнала Apple і Google за згадуваністю бренду

Facebook вперше була включена в рейтинг General Sentiment і відразу опинилася в ньому на першому місці, обігнавши куди більш великі і прибуткові корпорації, у тому числі Apple (друге місце), Google (третє місце), Amazon (п'яте місце), Samsung (шосте місце ), Microsoft (сьоме місце).

Соцмережа Facebook вийшла на перше місце, обігнавши найбільші компанії IT-сектору Apple і Google за показником вартості бренду, який визначається із сукупності згадок торгової марки в новинних повідомленнях ЗМІ та соціальних медіа, йдеться в результатах дослідження аналітичної компанії General Sentiment за підсумками третього кварталу поточного року .

Facebook вперше була включена в рейтинг General Sentiment і відразу опинилася в ньому на першому місці, обігнавши куди більш великі і прибуткові корпорації, у тому числі Apple (друге місце), Google (третє місце), Amazon (п'яте місце), Samsung (шосте місце ), Microsoft (сьоме місце).

Згадуваність бренду Facebook аналітики оцінили в 751 мільйон доларів, причому більше половини цієї суми визначали повідомлення в сервісі мікроблогів Twitter. Apple з показником в 657 мільйонів доларів в третьому кварталі обігнала Google (547 мільйонів доларів) - у цих компаній розподіл згадуваності по каналах (новинні ЗМІ, соцмережі і Twitter) приблизно рівне.

Успіху найбільшої в світі соцмережі сприяла методика складання рейтингу Impact Media Value, в якій всі згадки бренду зараховуються на його користь, незалежно від їхнього емоційного забарвлення. Facebook в останні місяці нерідко згадувалася з негативними конотаціями (відголоси скандального IPO, перший квартальний звіт в ролі публічної компанії, падіння курсу акцій, звинувачення в порушенні приватності користувачів тощо), хоча були і позитивні історії.

- Facebook подолав позначку у мільярд користувачів

Apple вдалося обігнати Google, зокрема, завдяки гучному анонсу смартфона iPhone 5 і гострій критиці з боку користувачів недостатньо опрацьованого картографічного сервісу Apple в новій операційній системі iOS 6.

Четверту позицію в рейтингу займає медіабренд MTV, що піднявся відразу з 15 місця. В оцінці його вартості в 536 мільйонів доларів майже всі (519 мільйонів) займає згадуваність у Twitter.

В авторитетному рейтингу загальної вартості брендів, що складається компанією Interbrand, Facebook посідає лише 69 місце, а перші п'ять позицій віддані компаніям Coca-Cola, Apple, IBM, Google і Microsoft. У порівнянні з General Sentiment, компанія Interbrand враховує більш широкий набір показників, що впливають на підсумкову оцінку.

Американська компанія General Sentiment спеціалізується на проведенні соціальних аналітичних дослідженнях в мережі і оцінці PR-кампаній в інтернеті. !zn

Читайте також:

Вчені з'ясували, що інтернет-залежність закладена в генах

Створена соцмережа для «верхівки» інтернет-спільноти

Facebook запідозрили в розкритті особистих даних користувачів

Число інтернет-абонентів в Україні зросло від початку року на 11%