Компанія Facebook могла запустити в Китаї "таємний" додаток, незважаючи на те, що на саму соціальну мережу в країні накладено заборону.
Як повідомляє The New York Times з посиланням на власні джерела, влада Китаю може про це не знати.
Додаток, за допомогою якого Facebook вдалося проникнути на ринок Китаю, отримав назву Colorful Balloons. За своїм функціоналом він схожий на Facеbook Moments, але в програмі не вказується на її зв'язок з компанією. Не вказується на це і в магазині додатків, у якому програму можна завантажити. Розробником програми вказана компанія Youge Internet Technology.
Представники Facebook не підтвердили свою причетність до розробки програми, але підтвердили свій інтерес у виході на ринок Китаю. "Ми давно заявляли, що зацікавлені в Китаї і ми працюємо над тим, щоб більше зрозуміти і дізнатися нове про країну різними шляхами. Зараз ми орієнтовані на те, щоб допомогти китайському бізнесу і розробникам вийти за межі ринку Китаю за допомогою нашої рекламної платформи ", - заявили у прес-службі компанії.
Нагадаємо, раніше Facebook почав використовувати нейронні мережі у технології Lumos, яка дозволяє шукати зображення за тим, що зображено на них, а не за підписом або хештегом.