Facebook заявила про нову політику рекламування фінансових продуктів. Зокрема, компанія має намір заборонити рекламу криптовалют та бінарних опціонів у своїй соціальній мережі, передає УНН.
"Ми вводимо нову політику, яка забороняє рекламу фінансових продуктів і сервісів, що вводять в оману або послуговуються оманливими технологіями, такими як бінарні опціони і криптовалюти", - йдеться у заяві.
Крім того, Facebook звернувся до користувачів із проханням повідомляти про порушників, які публікують такий контент.
Крім того, компанія повідомила користувачів про зміну пріоритету відображення новин у стрічці. Так,відтепер новинам від місцевих джерел, на які підписаний користувач або його друзі, буде віддаватися пріоритет у стрічці новин. Нововведення стартує з території США, а потім буде доступне і в інших країнах.
Раніше Цукерберг повідомив, що користувачі Facebook зможуть перевірити достовірність джерела інформації. Люди самі даватимуть оцінки медіа, які на їхні думку гідні довіри. Таким чином, за словами засновника соцмережі, нововведення не змінить кількість новин, які будуть відображатися у стрічці користувачів, але змінить їхній баланс на користь достовірних.