Компанія Facebook посилила правила ідентифікації осіб, що розміщують політичну рекламу - зробити це вона обіцяла вже давно.
Тепер з 18 березня українським рекламодавцям потрібна офіційна авторизація від компанії Facebook, щоб розміщувати в соціальній мережі політичну рекламу, передає Гордон.
Нові правила розміщення політичної реклами набули чинності за 13 днів до виборів президента України – тепер спонсори політичної реклами зобов'язані розкривати свою особистість. Процедура підтвердження компанією займе від 48 до 72 годин, рекламодавцеві необхідно після обов'язкового включення двофакторної ідентифікації надати виданий урядом ідентифікатор, два офіційних документа або нотаріально завірену форму з Facebook.
Керівник відділу корпоративних комунікацій Facebook в Центральній і Східній Європі Ян Шиг'єнні підтвердив інформацію про посилення правил, додавши, що Facebook блокує рекламні пости, розміщені з окупованих Росією Криму і Донбасу, незважаючи на офіційне визнання їх українськими територіями.
"Згідно з українським законодавством, ці регіони в даний час є територіями, не контрольованими українським урядом", – зазначив Шиг'єнні.
Про плани Facebook посилити правила розміщення передвиборної реклами в Україні стало відомо 20 лютого. Про це повідомила продакт-менеджер компанії Сара Шифф. Нові правила передбачають більш жорстку ідентифікацію осіб, які розміщують контент, – подібні обмеження діють в США, Бразилії, Індії і Великобританії. Компанія вважає, що за політичною рекламою у Facebook повинні бути справжні люди.
Як відомо, в Україні з 31 грудня 2018 року стартувала президентська передвиборча кампанія. Вибори голови держави призначені на 31 березня.
У той самий день, згідно з постановою №274, оприлюдненою на сайті ЦВК, у Росії було закрито дільниці для голосування. Центрвиборчком переніс п'ять виборчих дільниць у Москві, Санкт-Петербурзі, Ростові-на-Дону, Єкатеринбурзі та Новосибірську до посольств України в Грузії, Казахстані та Фінляндії.
Докладніше про проблеми виборчого процесу і захист від зовнішнього впливу читайте у статті Олександра Данченка "Вибір на виборах" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".