Користувачі інтернету для реєстрації на сайтах найчастіше використовують дані свого облікового запису Facebook. Про це йдеться у звіті, складеному компанією Gigya.
Згідно з зібраною експертами компанії інформацією, у третьому кварталі 2013 року логін і пароль від сторінки у соціальній мережі Facebook використовували для входу на ті чи інші сайти 51% користувачів. На другому місці за популярністю Google+ - за допомогою її облікових записів на інтернет-сторінках реєструвалися 26% користувачів. 18% "заходили під своїм логіном" за допомогою даних Yahoo!. Частка тих, хто використовував для авторизації Twitter, склала 4%.
Серед користувачів мобільних пристроїв частка логінів, здійснених за допомогою Facebook, ще вища і становить 66%. При цьому, на відміну від власників стаціонарних комп'ютерів, значна частина користувачів смартфонів і планшетів воліє реєструватися через Twitter (9%).
Найбільш активно дані Facebook використовуються у Мережі користувачами з Південної Америки, Азії та Африки (75, 74 і 70% всіх реєстрацій відповідно). Найнижчий показник використання Facebook зафіксовано у США (47%).
У звіт Gigya щодо Європи також потрапила популярна російська соціальна мережа "ВКонтакте", на частку якої в період з липня по вересень 2013 року припало близько 13% всіх "соціальних логінів".
Компанія Gigya спеціалізується розвитку так званої корпоративної соціальної інфраструктури в інтернеті. Вона забезпечує сайти своїх партнерів спеціальними віджетами, що дозволяють використовувати для авторизації на ресурсі дані соцмереж. На сьогоднішній день клієнтами компанії є понад 700 компаній, серед яких такі компанії, як Wal-Mart, Pepsi, Verizon, Adidas телерадіокомпанія ABC та інші. Статистичне дослідження було складено на основі даних, наданих брендами, що співпрацюють з Gigya, і охоплює близько півтора мільярда унікальних користувачів. !zn
Читайте також:
Facebook опинився в центрі міжнародного скандалу через відео зі сценами насильства