Керівництво соціальної мережі 3 ввечері 15 січня представило пошук за користувацькими даними, які завантажені в мережу. Це так званий Graph Search, який відрізняється від веб-пошуку тим, що видає не лінки на потрібний контент, а сам цей контент, не індексує веб, а шукає тільки за даними, що знаходяться в мережі.
Це пошук за ключовими словами, а за інтересами та індивідуальним даними, тобто за запитом "мої друзі, яким подобаються "Зоряні війни" кожен користувач отримає унікальну видачу.
Цей пошук підпорядковується налаштуванням приватності, тобто, не шукає за тими даними, для яких встановлено непублічний статус. Іншими словами, можна шукати тільки за тим контентом, який доступний конкретному користувачеві або ж знаходиться у публічному доступі. Новий сервіс представляв Марк Цукерберг, CEO Facebook.
Пошук шукає за чотирма типами контенту: користувачами, фотографіями, місцями та інтересами. Наприклад, запит щодо фотографій може виглядати так: "Фото моїх друзів у Парижі".
У пошуку можна налаштувати фільтри. Так, якщо шукати певного користувача, можна налаштувати фільтри по містах, вишах, статі, імені, поточному місцю роботи тощо. Крім пошуку спільних знайомих і друзів, такий пошук може бути потужним інструментом пошуку співробітників, а значить, Facebook складе конкуренцію LinkedIn.
Перед презентацією висловлювалися численні припущення, у тому числі - що Facebook покаже брендований смартфон виробництва HTC, представить відео-сервіс для колективного спілкування, нові інструменти для рекламодавців, новий редактор фото. !zn
Читайте також:
Facebook запустила функцію відкладеного надсилання новорічних привітань
Facebook запустить листування, що самознищується
Instagram пообіцяв переписати угоду і не торгувати фотографіями користувачів
Facebook переводить весь трафік користувачів на шифрований протокол