UA / RU
Підтримати ZN.ua

Facebook має намір залучити рекламодавців з Китаю

У Китаї, де соціальна мережа Facebook заборонена, компанія намагається наростити зусилля, щоб заробити гроші.

Компанія Facebook шукає має намір розвинути в Китаї кампанію, яка допоможе залучити рекламодавців, повідомляє The Wall Street Journal.

При цьому мета кампанії - переконати рекламодавців, що 1,39 млрд активних користувачів можуть принести вигоду, незважаючи на заборону на користування Facebook в самому Китаї.

Facebook шукає більше клієнтів, таких як Youzu Interactive Co. - шанхайський розробник онлайн-ігор. Компанія Youzu після розміщення реклами в Facebook за 10 млн юанів ($ 1,6 млн) у два рази збільшила кількість користувачів, які грають щодня.

Facebook не розкриває інформацію про виручку, яку він отримує від Китаю. Але аналітики вважають, що китайських рекламодавці відіграють все більшу роль для компанії в сегменті рекламних доходів з Азії. Так, в четвертому кварталі 2014 року виручка з Азії від рекламодавців склала $ 531 млн, що на 67% більше у порівнянні з попереднім роком.

Читайте також: Соціальні мережі Facebook і Instagram не працювали протягом години

Раніше повідомлялося, що Facebook може позбавити інтернет-ЗМІ додаткового трафіку. Соціальна мережа готує нововведення, яке дозволить користувачам не переходити на сайт видання, а читати контент безпосередньо в Facebook.