Facebook на конференції для розробників F8 анонсувала кілька нових функцій, які стосуються мобільних пристроїв. По-перше, компанія дозволить стороннім розробникам вбудовувати синю кнопку Like у свої програми. Натиснувши на неї, користувачі зможуть поділитися вподобаним контентом з друзями. Така можливість реалізована через платформу Open Graph, була і раніше, але тепер "лайки" будуть прив'язані до власної системи Facebook.
По-друге, Facebook представила мобільну рекламну мережу під назвою Audience Network. Будуть підтримуватися три формати - Banner (банери), Interstitial (коли оголошення займають цілий екран) і Native (коли вони вбудовані в програму). Першими рекламними партнерами соцмережі стануть американські рітейлери Target, Vinted і Audible.
До іншого нововведення належить анонімна авторизація за допомогою облікового запису Facebook. Якщо ж користувач захоче увійти публічно, він зможе налаштувати, які відомості про нього будуть доступні сторонній програмі.
Нарешті, було оголошено про функцію AppLinks, яка забезпечить тісну інтеграцію між Facebook і партнерськими програмами. Наприклад, слухаючи музику в Spotify, користувач може натиснути на посилання SoundKick і запустити встановлену на його смартфоні програму для купівлі квитків на концерт. Серед партнерів компанії виявилися Ліз, Spotify, Movietickets, Mixcloud, Redfin, Mailbox, Pinterest, iHeartradio, Vimeo, EyeEm, Wattpad, Endomondo, Venmo, Houzz, Tumblr, Hulu, Flixster, Goodreads, DailyMotion, Flickr, Songkick, Fancy, Rdio, Rhapsody і Vevo. !zn