Компанія Facebook буде показувати користувачам, які цікавляться вакцинацією, освітні спливаючі вікна з інформацією про щеплення. Такі вікна будуть з'являтися тоді, коли користувач шукає інформацію про вакцинацію, переглядає групи певної спрямованості або натискає на хештег, пов'язаний з щепленнями, повідомляє СNN.
Користувачам із США буде запропоновано перейти на сайти Центрів з контролю і профілактики захворювань, а жителям інших країн – сайт ВООЗ. Нововведення торкнеться і Facebook і Instagram, що належить їй.
"Ми знаємо, що батьки часто використовують соціальні мережі в якості джерела інформації про здоров'я і для зв'язку з іншими батьками, і буває важко визначити, якому джерелу інформації можна довіряти", - заявила представники Центру з контролю і профілактики захворювань США Крістен Нордлунд. Вона також додала, що "розвінчання міфів і дезінформації про вакцинацію є загальним обов'язком" і що в Центрі "аплодують крокам", вжитим Facebook.
На початку цього року ВООЗ назвала відмову від вакцинації в числі 10 головних загроз здоров'ю людства. За даними організації, через відмову від щеплень захворюваність на кір в Європі в 2016-2018 роках зросла в 14 разів, а кількість смертей від цієї хвороби - в п'ять разів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
За даними міністерства охорони здоров'я України, з початку року в нашій країні на кір захворіло трохи більше 57 тисяч осіб, з яких 30,2 тисяч дітей. Зазначимо, що специфічного лікування від кору немає. Єдиний спосіб запобігти ускладненням і смерті від кору – вакцинація. Зокрема МОЗ розвінчало низку міфів про захворювання на кір.
За даними міжнародних експертів, російські "тролі" у соцмережах зіграли чималу роль у виникненні всесвітньої кризи в охороні здоров'я. Зокрема вони впродовж тривалого періоду поширювали медичну дезінформацію і посилювали сумніви серед громадськості про необхідність щеплень проти кору.