Представники соціальної мережі 3 заявили у вівторок про запуск нової програми під назвою "Topic data", яке буде повідомляти маркетологам, що користувачі мережі говорять про бренди, продукти, події, заходи і.т.д. Ідея полягає в тому, щоб дати можливість компаніям підключитися до великої базі даних Facebook, щоб дізнатися більше про те, що подобається споживачам, про що вони думають, що роблять. Правда інформація буде надаватися компаніям виключно на умовах анонімності, не розкриваючи імен користувачів, повідомляє Washington Post.
"Це відповідь на інтерес, який ми бачимо у маркетологів. Вони просили нас про отримання цієї інформації для того, щоб створювати більш ефективні маркетингові кампанії", - сказав Метью Ідемо, директор з маркетингу Facebook. Він також додав, що на даний момент Facebook не буде стягувати плату за доступ до даних, хоча це можливо в майбутньому.
Ці дані зможуть мати й інше застосування, крім маркетингу. Вони також можуть бути використані для дослідницьких цілей або для допомоги в удосконаленні продукту. Виробники спортивного одягу, можливо, захочуть дізнатися, що споживачі пишуть на Facebook про їх продукти для того, щоб поліпшити якість.
Компанії вже використовують дані з інших соціальних мереж для аналізу поведінки споживачів. Такі компанії, як StockTwits і DataMinr відслідковують соціальні мережі, такі як Twitter, у спробі надати ідеї для своїх клієнтів в області фінансів, засобів масової інформації та громадського сектору, і.т.д. Дані Facebook потенційно можуть бути використані для таких цілей.
"Сьогодні ми бачимо цей проект як доповнення до інших пропозицій на ринку даних", - зазначив Йдемо.
Facebook співпрацює з DataSift, яка буде витягати дані з соціальної мережі і робити їх доступними для своїх партнерів. Партнери DataSift зможуть побудувати технології, призначені для аналізу даних і перетворити їх у значущі ідеї для маркетологів та інших фахівців. В даний час, Facebook працює виключно з DataSift.
Дослідження, проведене соціальною мережею Facebook припускає, що комп'ютерна модель може краще судити про особистість індивіда, ніж його найближче оточення.
Судження засноване на аналізі позначок "подобається", або "лайків" в соціальній мережі Facebook.
У перші шість місяців 2014 року уряди по всьому світу здійснили майже 35 тисяч запитів на дані користувачів соцмережі Facebook, що на 24% більше, ніж за аналогічний період минулого року.