У той же час, як свідчать дані соцдослідження КМІС, за останні два роки зростання користувачів всесвітньої мережі практично призупинилося. Стабільним поки можна назвати збільшення частки користувачів домашнім інтернетом, яка з 2009 року зберігає позитивну динаміку у 2%.
Що ж стосується профілю онлайн-аудиторії, то основну групу користувачів становить молодь у віці 18-29 - (46,6%). Досить вагомий відсоток користувачів також спостерігається у групах 30-39 та 40-49 років (25,5% і 19,2% відповідно), що сумарно складає майже таку ж частку, як і молодь до 30 років - 44,7%. І лише старша вікова група (від 50 років) має низький рейтинг рівня користування інтернетом: 8,7%.
Розбіжність між молодшою (до 30 років) та старшою (старше 50 років) групами становить 37,9%. І цей розрив досить великий, оскільки практично половина жителів України (41,1%) - це люди у віці 50 років і старше. Таким чином, можна зробити висновок, що зростання користування інтернет ресурсом безпосередньо залежить від залучення до цього процесу вікового населення країни.
Якщо говорити про гендерну відмінність користувачів, то тут частка чоловіків і жінок практично однакова. Хоча чоловіків дещо більше серед користувачів інтернету (52%), ця різниця статистично не значуща (48%), що свідчить про рівномірну кількість в інтернеті обох статей.
Зовсім інша картина вимальовується у зрізі за освітою. Тут спостерігається лінійна залежність між рівнем освіти і часткою користування веб-ресурсами. Практично половина всіх користувачів (41,1%) - це люди з вищою освітою. Майже стільки ж (37,4%) - користувачі з неповною вищою та середньою спеціальною. Люди з повною середньою, загальною освітою становить п'яту частину інтернет-аудиторії, або 20,7%. І зовсім незначне охоплення у людей з неповною середньою освітою, що становить усього 0,8%.
Загалом, бар'єри використання інтернетом можна об'єднати в такі категорії:
Технічна можливість (34,6%):
Відсутність доступу до комп'ютера (26,9%)
Відсутність технічної можливості підключити інтернет (7,7%)
Знання та навички користування (26,9%):
Відсутність умінь користуватися комп'ютером (16,7%)
Незнання, що таке інтернет (6,3%)
Відсутність умінь користуватися інтернетом (3,9%)
Віковий бар'єр (21,3%)
Це не для людей мого віку (21,3%)
Фінансова можливість (8,2%):
Користуватися Інтернетом для мене дуже дорого (8,2%)
Інтерес і переваги (6,7%):
Відсутність в інтернеті цікавої інформації (6,1%)
В інтернеті багато шкідливої інформації (0,6%)
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) проводить регулярні вимірювання величини інтернет-аудиторії в Україні починаючи з 1997 року. Останнє опитування проводилося 8-20 лютого 2011 року методом особистісного інтерв'ю серед 2022 респондентів. Вибірка стохастична і репрезентативна для населення України у віці 18 років і старше. Статистична похибка вибірки не перевищує 2,2%.