Вчені з Массачусетського технологічного інституту, Технологічного інституту Джорджії і Університету Карнегі - Меллон провели дослідження, щоб з'ясувати, які твіти викликають найбільший інтерес користувачів Twitter, повідомляє Mashable.
Користувачам пропонувалося протягом 19 днів у грудні і січні оцінювати записи в 2014 акаунтах. 1443 людини оцінили за цей час 43 738 записів.
Як з'ясували дослідники, інтерес користувачів викликає лише 36% записів, що з'являються в Twitter, 25% твітів викликає роздратування, а решта 39% записів залишають користувачів байдужими.
«Значну частину контенту люди оцінюють як щось, на що з багатьох причин не варто звертати увагу», - прокоментував дослідження аспірант Массачусетського технологічного інституту Майкл Бернстайн.
Дослідники дійшли висновку, що популярним не може стати твіт, що містить стару новину. При цьому серед записів з будь-якою новою інформацією більшу увагу привертають твіти з емоційною оцінкою повідомлення, передісторією або тизером.
При написанні твітів вчені радять дотримуватися правила KISS - Keep it simple, stupid («Пиши просто і безглуздо»), а також утримуватися від публікації декількох записів на одну і ту ж тему підряд. Ретвіти і хештеги бажані, роздратування викликають записи з геолокаційних сервісів Foursquare та повідомлення про з'їдення бутербродів. Дослідники відзначають, що користувачам також не подобаються записи зі специфічними скороченнями.
Крім того, вчені рекомендують якомога рідше скаржитися у своїх блогах. !zn
Читайте також
В окремих країнах Twitter вводить цензуру
Грищенко вніс «ясність»: Україна запросить міжнародних спостерігачів на вибори
Кремль досліджує інтереси користувачів Facebook і Twitter