Компанія також склала списки найбільш популярних у 2011 році роликів і каналів YouTube. Лідером за кількістю переглядів став кліп 14-річної американської співачки Ребекки Блек на пісню "Friday". В категорії кліпів, розміщених на YouTube музичними лейблами, перемогло відео "On The Floor" Дженніфер Лопез і репера Pitbull. Найпопулярнішим каналом визнали канал студії Machinima.
В категорії новинних сюжетів перше місце посіло зняте з вертольота відео, на якому видно хвилі цунамі, що наближаються до узбережжя Японії. Воно було розміщено на каналі Russia Today в березні. Серед трейлерів переможцем став ролик до фільму "Війна богів: Безсмертні", а серед навчальних відео (англ. how-to) - ролик під назвою "25 способів зав'язати шалик".
Найпопулярніші ролики року в різних категоріях можна подивитися на створеному Google каналі Rewind.
Відеохостинг YouTube запустили в 2005 році троє колишніх співробітників платіжної системи PayPal - Чед Херлі, Стів Чен і Джавед Карім. У листопаді 2006 року сервіс Google придбала за 1,65 мільярда доларів.