UA / RU
Підтримати ZN.ua

Бренд iPad на території Китаю буде належати місцевій компанії

Китайська компанія Proview Technology спеціалізується на виробництві моніторів. Вона зареєструвала бренд iPad ще у 2001 році, проте в 2006 році продала його за 55 тис. дол.

Китайське національне управління з питань авторського права визнало, що місцева компанія Proview має право на володіння брендом 3, яка володіє цим брендом на світовому рівні, самій знайти рішення з приводу реалізації продукції з брендом iPad на території Китаю.

Китайська компанія Proview Technology спеціалізується на виробництві моніторів. Вона зареєструвала бренд iPad у 2001 році і випускала під ним деякі види своєї продукції. У 2006 році товарний знак був проданий за 55 тис. дол компанії, що належить Apple. Однак за умовами угоди Proview залишала за собою право на використання бренду в деяких країнах, включаючи Китай.

У 2011 році Proview подала позов до компанії Apple, в якому вимагала компенсацію в розмірі 1,6 млрд дол за використання бренду iPad. У лютому 2012 року Proview вимагала заборони на ввезення і вивезення планшетів Apple iPad з країни, а також на продаж планшетів у Шанхаї. Обидві ці вимоги не було здійснено. Рішення за судовим позовом також досі не прийнято.

Китайський регулятор виніс постанову напередодні суду між Apple і Proview. Як повідомляє Agence France-Presse, китайський суд часто сприяє вирішенню конфлікту між сторонами у позасудовому порядку.

Представники компанії Proview повідомили Agence France-Presse, що розраховують вирішити питання про бренд iPad з компанією Apple без залучення суду. Про те, чи готова Apple вести переговори поза судом, невідомо. Представники Apple повідомили Agence France-Presse, що їхня компанія ніколи свідомо не використовувала чужі товарні знаки. На думку представників Apple, Proview намагається нажитися за рахунок бренду, за який вже отримала гроші. !zn

Читайте також:

Стартували продажі нового iPad в країнах «другої хвилі»

За три дні Apple продала рекордну кількість нових iPad

Хакери зламали iPad 3 у перший день продажів

Apple обіцяє до кінця року випустити новий «революційний» продукт