Консалтингова компанія Brand Finance склала щорічний рейтинг найдорожчих брендів у світі. Як повідомляється в звіті компанії, на першому місці в списку розташувався бренд Amazon, вартість якого оцінюється в 187,9 мільярда доларів. При цьому, вартість бренду в порівнянні з минулим роком зросла на 24,6%.
На другому місці розмістився бренд Apple, вартість якого становить 153,6 мільярда доларів і виросла у порівнянні з минулим роком на 5%. Замикає трійку лідерів Google, вартість бренду якого, за оцінками компанії, становить 142,7 мільярда доларів. Відзначається, що в порівнянні з минулим роком вартість бренду зросла на 18%.
Четверту сходинку займає Microsoft. Варто відзначити, що вартість бренду компанії з минулого року виросла на 47,4% і становить 119,5 мільярда доларів. На п'ятому місці розташувалася Samsung, вартість бренду якої оцінюється в 91,2 мільярда доларів.
У липні голова Amazon Джефф Безос був визнаний найбагатшою людиною в сучасній історії. Статок Безоса досяг позначки в 150 мільярдів доларів, що на 55 мільярдів доларів більше, ніж у співзасновник Microsoft Білла Гейтса, який займає другу сходинку в рейтингу найзаможніших людей світу.