Новинка отримала назву 747-8 Intercontinental. Його місткість - 467 пасажирів, що на 51 людину більше, ніж у Boeing-747, але проте на 58 менше, ніж у Airbus A380. Вагомою перевагою цієї моделі є знижене споживання палива, що, на думку конструкторів, є вагомим аргументом на користь лайнера.
Наразі концерн уже уклав контракти на поставку 33 літаків 747-8 Intercontinental. Основними замовниками стали авіакомпанії Lufthansa і Korean Air Lines. При цьому ще 74 замовлення «забрала» вантажна версія літака, яку вже введено в експлуатацію.
«З усіх літаків, які ми побудували, найбільше з нашою компанією асоціюється саме 747 модель», - сказав глава комерційного підрозділу концерну Джеймс Елбо.
Оновлений 747-й отримав нові крила, оновлену хвостову частину, більш загострену носову частину, двигуни останнього покоління і поліпшену кабіну для пілотів.
Представники компанії висловили впевненість, що як тільки літак буде введено в експлуатацію і він продемонструє перші економічні й комфортні результати, кількість замовлень одразу зросте.
Більш того, експерти очікують, що оновлений 747-й нарешті зможе скласти гідну конкуренцію Airbus A380. Перш за все, він має «перемогти» конкурента не місткістю, а економічними вигодами. Знижена витрата палива - серйозний аргумент для великих авіакомпаній, яка з лишком має покрити кілька десятків «недібраних» пасажирів.
За матеріалами Бі-Бі-Сі