UA / RU
Підтримати ZN.ua

Apple вп'яте поспіль очолила список найдорожчих брендів світу

Microsoft відстає від Apple більш ніж у два рази, хоч і займає друге місце.

Компанія 3п'ятий раз поспіль очолила рейтинг найдорожчих брендів світу, опублікований американським Forbes.

За оцінкою видання, вартість бренду Apple за рік зросла на 17% - до $ 145,3 млрд.

Друге місце в рейтингу, як і в 2014 році, займає Microsoft. Вартість цього бренду, за оцінкою Forbes, зросла на 10% - до $ 69,3 млрд. На третьому місці - бренд інтернет-корпорації Google, подорожчав за рік на 16% - до $ 65,6 млрд.

Єдиною не технологічною компанією, бренд якої увійшов до п'ятірки найдорожчих, залишається виробник напоїв Coca-Cola.

Найбільше за рік подорожчав бренд соцмережі Facebook. Його вартість збільшилася на 54% - до $ 36,5 млрд.

Вартість більш ніж 30 брендів за рік зменшилася. Лідером по втратах став Adidas: вартість бренду зменшилася на 14% - до $ 6,8 млрд. Adidas став 83-му в сотні найдорожчих брендів. Вартість бренду Danone знизилася на 13% - до $ 9,6 млрд і зайняв 54-е місце у списку.