Apple повідомила співробітникам служби техпідтримки про скорочення обсягу запасів нових iPhone, призначених для гарантійного обміну, як повідомляє Bloomberg.
"Компанія Apple попередила роздрібних співробітників про брак комплектуючих iPhone, що є ще однією ознакою. Спалах коронавирусу впливає на ланцюжок поставок компанії", - зазначили експерти компанії.
За словами співробітників Apple Store, компанія нещодавно повідомила співробітникам служби технічної підтримки в магазинах, що iPhone для заміни сильно пошкоджених пристроїв буде в дефіциті протягом 2-4 тижнів.
Деякі магазини Apple також відзначили брак окремих частин, за словами співробітників, які просили не називати їх.
Відзначимо, що коли користувач приносить пошкоджений iPhone в магазин Apple, компанія може замінити окремі деталі, такі як екран або камера. Якщо пристрій не підлягає ремонту, компанія часто надає відновлений телефон на заміну, а не абсолютно нову модель.
Також, раніше повідомлялося, що компанія почала відчувати брак iPad Pro, в той час як поставки iPhone 11 почали трохи скорочуватися на міжнародному рівні.
Раніше повідомлялося, що Apple заплатить 500 мільйонів доларів за сповільнення iPhone.
Колективний позов проти компанії ще в 2017 році подали власники iPhone 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus і SE. Підозри у власників смартфонів Apple в тому, що компанія уповільнює їхні пристрої, виникали протягом декількох років, але тільки в 2017 році вона офіційно це визнала. В Apple такі дії пояснили тим, що з часом акумулятори пристроїв зношуються і, щоб продовжити їхнє життя, смартфони потрібно було сповільнювати.
Але частина користувачів вважала, що, сповільнюючи роботу старих моделей, Apple стимулювала їх купувати нові смартфони.