Завершився 2019 рік, який був відзначений виходом нових цікавих продуктів і розробок. Їх, як правило, супроводжують рекламні ролики, які розкривають користувачеві ключові характеристики пристрою і показують, чому його варто придбати. Світові бренди часто вибирають Київ для зйомок своїх роликів, використовуючи його найбільш знакові і не дуже відомі локації. DT.UA вирішило згадати рекламні ролики, які були зняті в столиці України в 2019 році.
BMW
Компанія вибрала Київ для зйомок реклами свого автомобіля 2 Series Gran Coupé. В ролику можна помітити Дарницький і недобудований Подільсько-Воскресенський мости, а також поштову площу. Крім того, зйомки проходили в палаці Уварової на Липках.
Death Stranding
Компанія Sony зняла в Києві рекламу гри для PlayStation 4 Pro. У відео можна помітити станцію метро "Дорогожичі", перехрестя вулиць Саксаганського і Антоновича, а також розв'язку на Поштовій площі.
За сюжетом ролика, місто тоне в сльозах чоловіка, який пройшов нову гру і не може стримати емоцій, які її проходження у нього викликало. У відео використана композиція On the Nature of Daylight Макса Ріхтера.
Puma
У Києві знімали рекламу колекції Under Creativity. Зйомки проходили н вулиці Великій Житомирській, всередині Арт-заводу "Платформа" і на даху однієї з багатоповерхівок у центрі міста. У зйомках брали участь українські моделі.
Apple
Дія реклами навушників компанії відбувається в Нью-Йорку, але насправді її знімали в Києві. За організацію зйомок в Україні відповідала українська продакшн-студія Radioaktive Film.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.