Незалежна компанія в області маркетингових досліджень eMarketer прийшла до висновку, що 10% всіх користувачів найпопулярнішої в світі соціальної мережі Facebook не є людьми.
100 мільйонів акаунтів активних користувачів належать компаніям і тваринам. В якості прикладу можна навести сторінку улюбленця засновника мережі Марка Цукерберга пса на прізвисько Звір, на нього підписані більше півтора мільйонів чоловік. За оцінкою фахівців, належать людям трохи більше 889 млн сторінок, цей показник перевищить мільярд тільки в 2014 році, повідомляє The Daily Mail.
eMarketer вважає, що до 2017 року 54,7% всіх користувачів глобальної мережі стануть активними користувачами Facebook. Для порівняння, зараз ця цифра становить 42,6%. Найбільш швидке зростання популярності мережі спостерігається в Індії, Бразилії, Росії, Африці та на Середньому Сході. Очікується, що в цьому році в кожному з цих регіонів зростання числа користувачів складе близько 30%.
eMarketer прогнозує, що в поточному році 63% користувачів соціальної мережі по всьому світу як мінімум раз в місяць зайдуть на Facebook. Через чотири роки цей показник зросте на 6,5%. 46,6% жителів Північної Америки і близько 30% населення Латинської Америки та Східної Європи заходять на свої сторінки щонайменше один раз на місяць. На Близькому Сході, в Африці та в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні зафіксовано значно менші показники.
Близько року тому Facebook перетворився на відкриту акціонерну компанію. На даний момент загальний відсоток населення Землі, зареєстрованого в Facebook, сягає 15,4%. Фахівці відзначають, що інвестори вкрай стурбовані тим фактом, що молодь втрачає інтерес до соцмережі: підлітки втомилися від Facebook, вони освоюють нові ресурси, такі, як Twitter. Крім того інвестори вважають, що молоді люди більше не вважають Facebook "крутим" у тому числі і з-за того, що там зареєструвалися багато хто з їхніх батьків.
Однак незважаючи на мінуси, Facebook є куди розвиватися. В останні роки населення Китаю, Японії, Південної Кореї і Росії віддавало перевагу місцевим соцмережам. Маркетологи вважають, що компанія повинна намагатися переманити цих користувачів в Facebook. !zn