Всі права на виготовлення сувенірної продукції з символікою Євро-2012 отримала американська компанія Warner Bros.Вона і визначить, хто саме буде випускати сувенірну продукцію для європейського чемпіонату.
Таке рішення - віддати права на сувенірку європейського чемпіонату американцям - прийняло УЄФА і, до речі, вже не вперше. У 2004-му і 2008-му роках цим питанням також займалися титани реклами США. Про це повідомив директор місцевого організаційного комітету Євро-2012 в Україні Маркіян Лубківський:
"Warner Bros. отримала від UEFA виключні права на виготовлення продукції з символікою чемпіонату. Найближчим часом Warner Bros. укладе відповідні контракти з локальними або національними виробниками сувенірної продукції", - повідомив Лубківський.
А поки заморська компанія думає, на кого покласти честь із виробництва сувенірки, місцеві фірми вже проявили до конкурсу значний інтерес.
"Їх відбір буде відбуватися на тендерних умовах. Компанії повинні мати свою широку мережу збуту, щоб переконати Warner Bros. у здатності максимально ефективно реалізувати сувенірну продукцію в Україні", - сказав Лубківський.
Нагадаємо, що саме Warner Bros. придумало близнюків - талісманів Євро-2012, які після інтернет-голосування отримали імена Славко та Славек.За матеріалами Комсомольская правда