UA / RU
Підтримати ZN.ua

УПЛ незабаром проведе тендер на медіа-права ліги

Українська Прем'єр-ліга розраховує, що з наступного сезону буде створено єдиний медіапул.

Українська Прем'єр-ліга у лютому наступного року планує оголосити тендер із реалізації комерційних прав на трансляцію матчів УПЛ, повідомляє detector.media, посилаючись на директора з маркетингу та розвитку організації Максима Радченка.

За його словами, до організації процесу залучені всі клуби УПЛ, а також задіяні консультанти з УЄФА.

Зазначимо, що, за інформацією ютуб-каналу "Татотаке", на тендер показу матчів чемпіонату країни з футболу вийдуть дві компанії - телеканали "Футбол" та стрімінговий сервіс MEGOGO.

Цього сезону домашні матчі 13 клубів Прем'єр-ліги транслюють телеканали "Футбол", а домашні поєдинки "Динамо", "Зорі" та "Дніпра-1" показує Медіахолдинг "1+1".

Читайте також: "Шахтар" жартом про погоду нагадав про відрив від "Динамо" в УПЛ перед зимовою паузою

Раніше стало відомо, коли відновиться сезон УПЛ після зимової перерви.