Протягом 2011 року за національними чемпіонатами країн, що входять до УЄФА, спостерігають 168 млн їхніх жителів, що становлять сегменти активних (43%) і помірних (57%) уболівальників.
Ці любителі футболу відносно регулярно стежать за ходом однієї або декількох першостей і періодично, але з різною частотою дивляться на стадіонах, по ТБ (домінуюча частка аудиторії) або через Інтернет матчі відповідних турнірів або їх огляди, відеозвіти тощо.
Найбільший внесок у реальну вболівальницьких аудиторію національних європейських чемпіонатів здійснили наступні країни: Німеччина (21 млн осіб), Великобританія (18,5), Туреччина (16), Італія (15), Франція (12), Іспанія (11,5), Росія (9,5), Україна і Польща (по 7,5), Голландія (6), Румунія (5,5), Бельгія, Греція і Португалія (по 3).
1. «Барселона» (Іспанія) - 6665000 осіб
2. «Реал Мадрид» (Іспанія) - 6330000
3. «Манчестер Юнайтед» (Англія) - 5435000
4. «Ювентус» (Італія) - 5425000
5. «Баварія» (Німеччина) - 4445000
6. «Галатасарай» (Туреччина) - 4270000
7. «Мілан» (Італія) - 3815000
8. «Ліверпуль» (Англія) - 3730000
9. «Інтер» (Італія) - 3710000
10. «Марсель» (Франція) - 3350000
11. «Фенербахче» (Туреччина) - 3265000 осіб
12. «Арсенал» (Англія) - 3005000
13. «Боруссія» Д (Німеччина) - 2850000
14. «Челсі» (Англія) - 2520000
15. «Ліон» (Франція) - 2415000
16. «Бешикташ» (Туреччина) - 1930000
17. «Спартак» М (Росія) - 1830000
18. «Парі Сен-Жермен» (Франція) - 1685000
19. «Динамо» К (України) - 1685000
20. «Аякс» (Голландія) - 1665000
33 ... «Шахтар» (Україна) - 1175000
56 ... «Дніпро» (Україна) - 580 000
58 ... «Металіст» Х (України) - 570 000
За абсолютною кількістю вболівальників у своїй країні п'ятірка лідерів виглядає так: «Галатасарай», «Баварія», «Ювентус», «Реал» і «Марсель». А за кількістю зарубіжних європейських шанувальників - «Барселона», «МЮ», «Реал», «Ювентус» і «Челсі».
Кращим представником Східної Європи в цих номінаціях залишається московський «Спартак». Але якщо за кількістю зарубіжних уболівальників він поки що впевнено випереджає всі інші клуби цієї частини континенту, то за внутрішніми шанувальникам його багаторічна монополія перервана київським «Динамо».
У рейтингу не враховувалися пасивні вболівальники (146 млн) і публіка, яка в принципі симпатизує футболу (123 млн). Частина з них декларативно зараховує себе до прихильників якого-небудь клубу (клубів), але такими, по суті, не є. За ходом відповідних національних чемпіонатів або не стежать взагалі, або роблять це час від часу. При цьому матчі «своїх» команд, як правило, не дивляться жодним із доступних способів (ТВ, стадіони, паби, Інтернет тощо). Не враховувалися і любителі футболу, які вболівають за певні клуби виключно в Лізі чемпіонів і Лізі Європи.