Протяжність траси, яка сполучить Червону Поляну з гірськолижним комплексом «Лаура», розташованим на висоті 1600 метрів над рівнем моря, складе 5,4 кілометра. До початку робіт, вартість яких оцінюється у кілька десятків мільйонів євро, передбачається приступити у травні нинішнього року, а в 2013 році нова канатна дорога вже буде здана в експлуатацію.
«Підвісна канатна дорога стане однією з найважливіших ланок у транспортній інфраструктурі зимової Олімпіади в Сочі, - зазначив з цього приводу прес-секретар фірми "Доппельмайр" Еккехард Ассманн. - Гондола, яких на маршруті буде задіяно 43, за 11 хвилин буде долати відстань від нижньої точки дороги до верхньої. У результаті, всього за годину можна буде перевезти до місця змагань до 3 тисяч спортсменів і глядачів».
Особливість сочинської підвісної дороги, яка отримає ім'я на честь замовника, ВАТ «Газпром», полягає в тому, що вона буде триканатною. Наявність двох несучих і одного тягового каната підвищить її надійність і безпеку. В Австрії подібні підйомники з'явилися зовсім нещодавно на знаменитому гірськолижному курорті Зельден у Тиролі.
До теперішнього часу фірма «Доппельмайр» вже реалізувала або планує реалізувати в цілому 20 проектів, пов'язаних із зимовою Олімпіадою в Сочі.