Українець Юрій Протасов увійшов в історію автоспорту, як перший українець, якому вдалося виграти окремо взятий спецділянку на ралійної гонці. Протасову і його штурману Павлу Черепину скорився доп 6 "Киркенер" на Ралі Швеція, яке є другим етапом 3 в сезоні-2015.
Українець провів свій "Сітроен" по дистанції 7,7 км швидше за всіх, показавши час на фініші 5.34,4. Протасову і Черепину вдалося залишити позаду екіпажі таких відомих і титулованих гонщиків як Себастьєн Ожье, Ярі-Матті Латвала, Роберт Кубіца, Хеннінг Сольберг і інших.
У чому перемога Протасова стала можливою завдяки вдалому збігу обставин, а зокрема - стан дороги, змінювався по мірі проходження каналу. В той час, як лідерам довелося розгребти з дорожнього покриття пухкий підталий сніг, наші пілоти - Протасов, а також ще один українець Валерій Горбань (він виступає в заліку WRC2), що стартували позаду, їхали фактично по чистому льоду, маючи, таким чином, краще зчеплення з ним шипованих коліс.
Втім, поки це був лише локальний успіх, незважаючи на його історичне значення. Адже в абсолютному заліку Протасов після 10 спецділянок йде на 8-м місці, відстаючи від лідера на 2 хвилини 11 секунд. Два дня Ралі Швеції - позаду і в суботу гонщиків чекає ще 8 не менш підступних допів. Серед них - найдовший на перегонах - 24-кілометровий СУ "Варгосен".
Для Протасова, який в минулому сезоні вже провів три гонці в заліку WRC, нинішній сезон почався з 11-го місця на Ралі Монте-Карло, яке він виграв у 2014 році. Однак ту гонку українець проводив у WRC2. 2015-й Протасов починав на новому боліді - Ситроєні DS3 WRC, однак співпраці з командою D-Max не вийшло, так як в першій же гонці з технікою у гонщика виникли проблеми. Так що в Швеції Протасов їде на більш звичному для себе "Форді Фієста".
Додамо, що Горбань і його штурман Володимир Корся на Mini John Cooper в своєму заліку йде на 2-му місці.