Євромісто Донецьк презентує себе у польських містах через музику всесвітньо відомого композитора Сергія Прокоф’єва. Промотур до чемпіонату Євро-2012 заплановано на перше півріччя 2011 року у форматі участі в туристичних виставках. Місцева влада до 120-річчного ювілею з дня народження композитора планує навіть організувати гастрольний тур симфонічного оркестру з концертом «Прокоф’єва весна». Під час промоакції Донецька, в містах Польщі розповсюджуватимуть фільми, диски з музикою відомого композитора та сувенірну продукцію.
Ідея зробити музику Прокоф’єва брендом Донецька виникла у міського голови Анатолія Близнюка. Під час візиту до Польщі його причарували «співаючі лавочки» із музикою Фридерика Шопена, яку сусідка-господарка обрала символом єврочемпіонату. 2010 рік поляки вважають роком Шопена й до 200-ліття від дня його народження організували цикл концертів і виставок містами світу.
Тож пан Близнюк сподівається не гірше польських друзів розрекламувати Донецьк під звуки музики відомого композитора, який народився в Донбасі.
За матеріалами інформаційного центра «Україна-2012»