«Навіщо жінці комп’ютер?» — щиро дивуються деякі чоловіки, вважаючи: розумна машина — винятково їхня прерогатива, — і тому затято не бажають вносити його в список першочергових предметів для дому. І зовсім даремно. Адже за допомогою комп’ютера дружина зможе не лише з’ясувати, як приготувати, скажімо, суп із горілки чи підібрати місце для літнього відпочинку, а й згаяти час, очікуючи з роботи улюбленого чоловіка — через Інтернет можна запросто зв’язатися з подружкою і потеревенити з нею у режимі он-лайн.
Однак прогресу не уникнути, і сьогодні користувачами комп’ютера дедалі частіше стають жінки. Американські соціологи стверджують, що коли всього кілька років тому частка жінок не перевищувала 20%, то сьогодні вона становить понад 40% (у Росії ця цифра складає 38%). При цьому у віковій групі до 18 років, а також серед тих, чий стаж в Інтернеті не більше року, чоловіків і жінок практично порівну. А от у своїх перевагах жінки помітно різняться від чоловіків. За даними московських соціологів, жінки більше за чоловіків віддають перевагу гумору, культурі, освіті, подорожі й туризму, сторінкам про сім’ю та дітей, медицину та дієти, дозвілля та хобі. Їхніх супутників більше цікавить інформація про програми й обчислювальну техніку, новинки Інтернету, спорт, товари і ціни, політику, а також сайти «для дорослих».
Люблять жінки і погратися в комп’ютерні ігри. Щоправда, значно менше, аніж чоловіки. Можливо, це пов’язано з тим, що більшість подібних ігор створено чоловіками і для чоловіків. Існують і певні психологічні установки: подібно до багатьох видів спорту, комп’ютерні ігри сприймаються більшістю як «заняття для чоловіків». Крім того, чоловіки, як правило, мають більш розвинені комп’ютерні навички, що потрібно в ряді ігор. Граючи в середньому краще за жінок, чоловіки отримують стимул у вигляді високих очок, у той час як жінки, не домігшись високих результатів на самому початку, втрачають до гри всілякий інтерес.