UA / RU
Підтримати ZN.ua

Вплив інформації

Вчені з Університету Вандербільта і Техаського університету хотіли зрозуміти, як інформація про вакансії впливає на людей, котрі вже працюють

Вчені з Університету Вандербільта і Техаського університету хотіли зрозуміти, як інформація про вакансії впливає на людей, котрі вже працюють, - розповідає Psych Central. Пропоновані вакансії були визначені як інформація про можливості працевлаштування і відкриті вакансії.

Дослідники оцінили дані за рік. Вони з'ясували: коли про таку пропозицію дізнавалися люди, котрі шукали додатковий заробіток і більшу кількість годин, та ті, хто працював неповний день, - їхні депресивні симптоми йшли на спад. Однак для людей, котрі працювали повний робочий день або були задоволені своїм матеріальним становищем, такі пропозиції ставали причиною депресії.

Дослідники висунули кілька можливих пояснень своїх результатів. Наприклад, така пропозиція може бути сприйнята одержувачем як втручання. Також вона здатна примусити людину почуватися зобов'язаною, неповноцінною або некомпетентною. Крім того, така пропозиція інколи поглиблює стрес, який уже відчуває людина.

Вчені хотіли отримати відповідь і на інше запитання. Попередні дослідження, в яких вивчався вплив соціальної підтримки на людей, показали, що для когось така підтримка корисна, а для когось - ні. Можливо, як і у випадку з пропонованими вакансіями, все залежить від обставин.