UA / RU
Підтримати ZN.ua

Український туризм. Погляд преси

Традиційно напередодні Нового року Національна туристична організація та Асоціація журналістів ...

Автор: Дарина Сніцарєва

Традиційно напередодні Нового року Національна туристична організація та Асоціація журналістів «Туристичний прес-клуб України» провели опитування журналістів, які пишуть на туристичну тематику, «Український туризм очима української преси». За результатами анкетування 60 вітчизняних медійників було визначено найкращих у 19 номінаціях.

Отже, подією 2007 року у сфері вітчизняного туризму визнано акцію «Сім чудес України».

Найкращим туроператором в’їзного туризму стала севастопольська турфірма «КАНДАГАР», внутрішнього туризму — «ОКСАМИТ-КЛ» (м. Тернопіль), виїзного туризму — TEZ TOUR. Найкращою турфірмою з молодіжного та дитячого відпочинку став «САНТ ВАЛЕНТИН».

KARYA TOUR виборов звання лідера за напрямом «Туреччина», ANEX TOUR — за напрямом «Єгипет», «КЕНЕШ» — за напрямом «Крим».

Найкращим посольством, що опікується туризмом, на цей раз журналісти визнали амбасаду Туреччини в Україні, найкращим туристичним офісом в Україні — представництво міністерства туризму Ізраїлю. Найкращим авіаперевізником-2007 стала авіакомпанія «МАУ», найкращою страховою компанією, що працює з туристами, — страхова група «ТАС».

Звання найкращого готельного та туристичного комплексу року виборов столичний «ПРЕМ’ЄР-ПАЛАС». Найкращого санаторного та лікувально-оздоровчий закладу — санаторій «ПОЛТАВА». Ну а найліпші туристичні путівники вийшли друком у видавницт­ві «БАЛТІЯ».

Найкращим друкованим ЗМІ, що висвітлює туристичну тематику, на думку журналістів, є газета «ДЗЕРКАЛО ТИЖНЯ». Найкращим спеціалізованим туристичним виданням — журнал «МАНДРИ». Найкращим виданням, що висвітлює та популяризує відпочинок в Україні, — журнал WELCOME TO UKRAINE. Найкращою телекомпанією, що висвітлює туристичну тематику, —
«5 КАНАЛ».

Генеральним партнером офіційної церемонії нагородження, яка відбулася в готелі «Русь», виступила страхова група «ТАС», а офіційними — єгипетські готелі Sonesta Beach та Sonesta Club. Саме вони й надали призи, що їх розіграли під час акції, — дві путівки на відпочинок у Шарм-ель-Шейху, а також страховий поліс із покриттям у 50 тисяч гривень. Крім того, серед журналістів і гостей провели розіграш пакетів мобільного зв’язку Travel SIM та призів від ТМ «Золота амфора».