UA / RU
Підтримати ZN.ua

Туризм по-київськи

Час, коли в Києві зацвітають каштани, традиційно вважається своєрідним початком нового туристичного сезону...

Автор: Дарина Сніцарєва

Час, коли в Києві зацвітають каштани, традиційно вважається своєрідним початком нового туристичного сезону. Втім, за словами начальника Управління туризму, готельного господарства і курортів КДМА Миколи Грицика, столична індустрія подорожей і готельне господарство динамічно розвиваються і прибутково працюють увесь рік.

Так, щорічно турфірми Києва обслуговують третину іноземних гостей, які прибувають у нашу країну, і майже дві третини наших співвітчизників, які вирушають за кордон. За минулий рік київські турфірми і готелі в бюджети всіх рівнів перерахували понад 237 млн. грн. До слова, нині в столиці України функціонує 1229 туристичних підприємств, у яких працюють понад шість тисяч людей. Мережа санаторних установ нині представлена 54 об’єктами. Серед них — п’ять санаторіїв, десять дитячих оздоровниць, десять санаторно-профілактичних закладів, дві бальнеолікарні, 23 пансіонати та бази відпочинку, чотири оздоровчі комплекси.

Київ 2006 року відвідали май­же 209 тисяч іноземних туристів. Це на 7,6% більше, ніж 2005-го. Цифри, що характеризують обсяги внутрішнього туризму, також зросли — торік у столиці побувало фактично 386 тисяч наших спів­громадян. А до кінця 2008-го можемо очікувати ще більший приріст кількості гостей головного міс­та країни: іноземних туристів утричі, вітчизняних — у шість разів.

Але ні для кого не секрет, що столичній індустрії подорожей ще ой як далеко до досконалості. Се­ред нагальних проблем — брак місць для паркування як біля істо­ричних пам’яток, так і біля готелів. Останніх Києву теж катастрофічно бракує. Причому навіть не стільки «четвірок» і «п’ятірок» (хоча і з ними — як щодо кількос­ті, так і щодо невиправдано високих цін за відсутності належного рів­ня обслуговування, — біда), скільки недорогих готелів економ-класу. Головна проблема — під будівництво цих готелів чомусь неможливо знайти землю. І це при тому, що під зведення нових монстроподібних офісно-торговельних центрів вона з’являється мов за помахом чарівної палички...