UA / RU
Підтримати ZN.ua

РАФІНОВАНА ЕЛЕГАНТНІСТЬ ПЛЕЙБОЯ

Варто тільки почитати західну пресу, як з’являється непорушна впевненість, що вся багаточисельна армія чоловіків одночасно й цілеспрямовано переживає нині свої найкритичніші дні...

Автор: Оксана Приходько
Варто тільки почитати західну пресу, як з’являється непорушна впевненість, що вся багаточисельна армія чоловіків одночасно й цілеспрямовано переживає нині свої найкритичніші дні. Остаточно і безповоротно втративши свою лідируючу роль у сучасному соціумі, вони буцімто так і не змогли знайти для себе підходящої ніші. І так їх, бідолах, стає при цьому жаль, що інколи навіть зарікаєшся не переключати телевізор із футболу на показ мод. І даремно. Адже саме покази чоловічої моди можуть довести всьому світові, що чоловіки себе ще покажуть.

Колекції провідних дизайнерів для весняно-літнього сезону 2001 року, які демонструвалися нині в Мілані і Парижі, заворожують буянням барв і розкутістю думки. Ці колекції створюються для тих чоловіків, які можуть і вміють отримувати від життя максимум задоволення, цілком ігноруючи всілякі табу й обмежувальні знаки. Чоловіча сексуальність фетишизується набагато сильніше, ніж свого часу жіноча, тим більше, що апелює вона найчастіше не до представниць протилежної статі, а до свого ж колеги гея. Хоча принципи її (сексуальності, демонстрації) залишаються суто жіночими — вбрання, що облягає і навіть обтягує, широке застосування прозорих тканин, навмисна демонстрація оголеного пупка та буйної (чи ваксованої) рослинності на грудях, забагато яскравих і блискучих цяцьок.

Повністю відмовитися від костюма не зважився жоден із модельєрів. Проте уявити собі, хто з найближчого оточення зважиться вдягти розшитого драконами піджака на блискучо-облягаюче трико, так одразу не вдасться. Колірна гама розрахована явно не на слабкі нерви: хвилі аквамарину переливаються ліловими та гіацинтовими відтінками, гавайські малюнки у своєму шаленстві змагаються із середземноморською колірною гамою, тропічні квіти чудово поєднуються зі зміїною і крокодилячою шкірою. І ці костюми деякі оглядачі ризикують навіть називати «діловими». Хоча на робочому місці все ж легше уявити собі чоловіків у так званому неформальному одязі, який представлений шовковою сорочкою з короткими рукавами чи трикотажним поло в комплекті зі штанами, що облягають стегна. Сорочка обов’язково надміру строката, а трикотажне поло має нав’язливий геометричний візерунок.

Обов’язковий атрибут як ділового, так і неформального одягу — безліч ювелірних прикрас. Блиск золота і коштовних металів на наручних годинниках повинен пробиватися навіть крізь рукав під- жака, а гірлянди не менш блискучого і переливчастого повинні звисати не тільки з чоловічих вух, а й з брів та інших уживаних для пірсинга місць. І, звісно ж, надзвичайна кількість ланцюжків, браслетів, каблучок. Донателла Версаче, яка славиться тим, що не знімає своїх пудових коштовностей навіть у гімнастичному залі, пообіцяла до наступного сезону розробити спеціальну колекцію чоловічих коштовностей для занять спортом.

Цілком до цього пасує і запропоноване на наступний сезон чоловіче взуття, найконсервативнішим зразком якого виявилися римські сандалії. Адже як альтернативний варіант пропонують шкіряні туфлі в горошок, прикрашені стразами чи й взагалі під зебру. І хоч на вулиці така мода, можливо, перекочує все ж не так швидко, проте одне непорушне правило вже стосується повсякденного життя. Абсолютне табу накладається на всілякі дипломати, кейси й тим більше портфелі. Навіть на діловий костюм у звичайному розумінні цього слова пропонується чіпляти рюкзак чи, на крайній випадок, сумку через плече. А тим, хто на такі новації найближчим часом не зважиться, можна порадити придбати повну колекцію нашийних хусток з найрізноманітнішими малюнками, завдяки яким завжди можна бути своїм. Навіть серед чужих.

Оксана ПРИХОДЬКО за матеріалами International Herald Tribune