UA / RU
Підтримати ZN.ua

Покататися на віслючках по-козацькому

Український туризм очима вітчизняних журналістів — такий лейтмотив традиційного опитування «ак...

Автор: Дарина Сніцарєва

Український туризм очима вітчизняних журналістів — такий лейтмотив традиційного опитування «акул пера», який щорічно проводиться Центром туристичної інформації Національної туристичної організації та Укрсоюзтуром. В останньому дослідженні, покликаному підсумувати успіхи 2004 року, взяли участь 36 журналістів (анкети було розіслано п’ятдесятьом), котрі представляли теле-, радіокомпанії та друковані засоби масової інформації всіх регіонів України.

У номінації «Краща турфірма із в’їзного туризму» лаври переможців розділили «САМ», «Кенеш» і «Супутник-Україна». Кращими турфірмами з виїзного туризму журналісти визнали «Гамалію», «САМ» і «Феєрію».

Головною подією 2004 року в сфері вітчизняного туризму представники ЗМІ вважають набрання чинності Законом України «Про туризм». Другою за значимістю — Міжнародну туристичну виставку «Подорожі і туризм — 2004», третьою — міжнародну регату «Кайра».

Євпаторія, Ялта і «зимова столиця» України Славське — така трійка призерів у номінації «Кращий регіональний туристичний центр або місце відпочинку».

Київський голова Олександр Омельченко — найбільш туристично зорієнтований мер. «Срібло» в цій номінації дісталося ялтинському голові Сергію Брайку, «бронза» у Валерія Баранова (м.Бердянськ). Найбільш туристично зорієнтованим закордонним диппредставництвом в Україні визнане посольство Польщі. За ним із невеличким відривом ідуть посольства Угорщини та Болгарії. Водночас угорці впевнено й зовсім небезпідставно «обскакали» всіх у номінації «Краще зарубіжне туристичне представництво в Україні». На другому місці — Австрійський туристичний офіс, на третьому — їхні чеські колеги.

У категорії «Кращий готельний і туристичний комплекс» «медалі» дісталися столичному «Прем’єр-Паласу», ялтинській «Ореанді» та донецькому «Донбас-Паласу».

Трійка кращих друкованих ЗМІ, які висвітлюють туристичну тематику, — «Дзеркало тижня», «Газета по-киевски» і «Деловая столица». Best of the best серед телепрограм — «Світ авіації та туризму» (телекомпанія «Крила»), «На перший погляд» (СТБ) і «Travel.ua» (М1).

Пальму першості зразка
2004 р. серед авіаперевізників завоював «АероСвіт». Трохи менше голосів набрали «Міжнародні авіалінії України» і «Українські середземноморські авіалінії».

Страховими компаніями, які найбільш професійно та якісно працюють у сфері туризму, журналісти визнали страхову групу «ТАС», «Алькону» і «Кредо-класик».

П’єдестал пошани в номінації «Кращий регіональний продукт внутрішнього туризму» розділили фестиваль «Козацькі забави» (м. Кам’янець-Подільський), сплав по Дністру, який організовує тернопільська турфірма «Оксамит-КЛ», і катання на віслюках у кримському с.Залісне.

Найкращими туристичними путівниками-2004 стали «Прогулка по Одессе» (К., 2004 р., видавництво «Балтія-друк»), «Львів» (Л., 2004 р., видавництво «Центр Європи»), «Кам’янець-Подільський» (Л., 2004 р., видавництво «Центр Європи»).

Людьми року-2004 у сфері туризму, на думку вітчизняних журналістів, є глава Держтурадміністрації України Валерій Цибух, генеральний секретар Всесвітньої туристичної організації Франческо Франжіаллі та заступник міністра туризму і курортів АР Крим Марина Слесарьова.