Головна проблема, яка стоїть перед більшістю жіночих спортивних змагань, — як привернути й утримувати увагу вболівальника на надмірно насиченому спортивному ринку. Дванадцять дівчат із футбольної збірної Австралії не стали винаходити велосипед, легко знайшовши безвідмовний засіб завоювати популярність. Вони просто роздяглися. Рік тому спортсменки випустили календар Матільдас (Matildas) і стали знаменитими.
Нещодавно в США група інвесторів оприлюднила свої плани щодо формування жіночої професійної футбольної ліги, котра стартує в квітні 2001 року.
У керівництві ліги, яка буде називатися Жіночою об’єднаною асоціацією футболу, стверджують, що компанії кабельного телебачення готові розщедритися на 40 млн. доларів за право на трансляції матчів.
«Люди відчувають, що в цій витівці є щось дуже привабливе, — в дусі сучасного американського суспільства», — говорить Джон Гендрікс, організатор ліги.
Але є й скептики. Новизна жіночого баскетболу (WNBA) поступово сходить нанівець, кажуть вони. Жіночі професійні хокейні ліги в занепаді. Оскільки головний, себто чоловічий, американський футбол із кожним сезоном має дедалі нижчі телевізійні рейтинги, звідки, скажіть, візьметься популярність у жіночої ліги? Відповідь лежить на поверхні.
План австралійських футболісток спрацював. Ще й як! Натовпи уболівальників по всьому світу ходять на змагання, в яких беруть участь маловідомі раніше спортсменки, на Олімпійських іграх люди стояли вночі в чергах по квитки, аби глянути на своїх улюблениць.
Але ось питання: що станеться, коли інтерес до новинки поступово зійде нанівець? Спортсменки роздягатимуться все частіше й частіше, поки, нарешті, не стануть виступати зовсім оголені?