UA / RU
Підтримати ZN.ua

Кращі з кращих. Версія-2008

З оцінкою журналістів можна погоджуватися чи ні, але ніхто не заперечить, що погляд масмедійників — один з основних чинників, які формують думку громадськості...

Автор: Дарина Сніцарєва

З оцінкою журналістів можна погоджуватися чи ні, але ніхто не заперечить, що погляд масмедійників — один з основних чинників, які формують думку громадськості. Тому на учасників традиційного щорічного опитування Асоціації журналістів «Туристичний прес-клуб України» «Український туризм очима української преси» покладається подвійна відповідальність. Звісно, можна до хрипоти сперечатися про те, наскільки гідний той чи інший бути його переможцем, але не забуваймо: альтернативи «Українському туризмові...» нині немає. Позаяк подібними рейтингами у вітчизняній індустрії подорожей більше ніхто не займається.

Цього разу підбиття підсумків щорічного опитування відбулося в столичному готелі «Опера». Організатор рейтингу — Асоціація журналістів «Туристичний прес-клуб України» об’єднує понад 60 працівників ЗМІ з різних регіонів нашої держави, котрі висвітлюють туристичну тематику. Нинішнє опитування — вже четверте.

Генеральним партнером акції виступив Польський осередок туристичної інформації, який відкрився буквально півроку тому, але вже встиг гучно заявити про себе цілою низкою цікавих акцій і прес-турів. Партнерами «Українського туризму...» стали The Leading Hotels of the World в Україні, ТМ TRAVEL SIM і турецький аеропорт «Даламан».

І, нарешті, про найголовніше — переможців. Найкращою турфірмою 2008 року з в’їзного туризму став туроператор «КАНДАГАР». З виїзного — TEZ TOUR. Номером один у сегменті «Дитячий і молодіжний відпочинок» журналісти визнали туроператора «САНТ ВАЛЕНТИН». Найуспішнішою багатопрофільною туркомпанією — «ГАМАЛІЮ».

Серед посольств іноземних держав, акредитованих в Україні, лаври найбільш «туристично орієнтованого» дісталися Сирійській амбасаді. Найактивнішу роботу зі ЗМІ з просування свого туристичного напрямку проводив у 2008 році Польський осередок туристичної інформації в Києві. А офіс з інформації та культури Посольства Туреччини в нашій державі розробив найкращу рекламну кампанію з просування свого напрямку в Україні.

Найкращим інтернет-сайтом туроператора став сайт KARYA TOUR.

Титул «Українського авіаперевізника-2008» віднині належить МАУ.

Зразково-показовим санаторним і лікувально-оздоровчим закладом став «МИРГОРОДКУРОРТ».

Переможець у номінації «Найкраща страхова компанія» — Страхова Група «ТАС».

Серед численних прес-турів Україною найбільше акулам пера запам’ятався вояж на Херсонщину, співорганізатором якого виступила місцева облдержадміністрація.

Ну а газета «ДЗЕРКАЛО ТИЖНЯ», на думку колег, є найкращим друкованим ЗМІ, який висвітлює туристичну тематику.