UA / RU
Підтримати ZN.ua

Коропа зловив синок…

Риба не любить змагань з її ловлі — у слушності цих слів Микита Подловський так і не зміг переконатися...

Автор: Сергій Пятериков
Микита Подловський отримує заслужений приз

Риба не любить змагань з її ловлі — у слушності цих слів Микита Подловський так і не зміг переконатися. Адже першого спійманого у своєму житті коропа наймолодший учасник витягнув із мальовничого ставка в Кагарлицькому районі саме під час «Кубка Бобра». І, звісно ж, приніс нагороду своїй команді, що складалася з нього і тата Костянтина — власника видавничого дому «Рекламна республіка» з Донецька. Малий коропчук, але дорогий як пам’ять!

Спілкуватися і налагоджувати контакти можна не лише на фестивалях і ресторанних фуршетах. Це можна зробити і на природі, на риболовлі — за юшкою і варениками, так подумалося Сергієві Мельковському, головному редакторові газети «Прайси Києва». І процес пішов. Щойно зростає кількість хвостів у згаданому озері, так рік у рік додається як охочих познайомитися з Бобром, так і призів. Якщо 2004-го вудки закидали 18 команд, то 2006-го — вже 25. «ФІШкою» цих змагань стала суто жіноча команда з однойменною назвою (директ-маркетингового агентства OS-Direct і журналу «Тест-Драйв»). А з командою «Рибацюги» (агентство Linea 12/McCann-Erickson) приїхав цілий… автобус шанувальників, у такий спосіб забезпечивши своїй команді відповідний приз іще до початку змагань.

До речі, Микиті ще поталанило. Сонце і спека розморили рибу, і її місце зайняли... раки. Екзот змагань-2005 черепаха, мабуть, саме їм передала естафету з розмноження у пільгових ситних умовах. Проте під час підрахунку балів знайшлося що зважити: кубок і золоті, срібні та бронзові медалі впевнено знайшли своїх героїв — відповідно команди «Точка» (спільне дітище агентств Ukrmedia limited і DDM), «Вдалий Олімп» (корпорація «Олімп» і ТМ «Вдала») і команду «Буква» (мережа супермаркетів з однойменною назвою), уже неодноразово відзначену призами Бобра.

Без різноманітних призів (за найбільший і найекзотичніший улов, за волю до перемоги, за елегантність, утішливий приз за дбайливе ставлення до природи тощо) не залишилася жодна команда. (Навіть «Дзеркальний короп» нашої газети, «приплисти» якому завадили об’єктивні причини, заочно отримав подяку за постійну інформаційну підтримку.) Адже в друзях у Бобра – магазин «Спортфішинг», торгова марка «Вдала», сайт «Карпела», постачальник в Україну французьких вин France Vallees...

…Тарілка із зображенням риби — приз за креативність — вручається найкращим учасникам Київського міжнародного фестивалю реклами Всеукраїнської рекламної коаліції. Бобер вирішив запозичити ідею, і цього року приз за креативність на риболовлі поїхав у Донецьк. Що ж, не тільки рекламувати, а й ловити треба з азартом...