UA / RU
Підтримати ZN.ua

КОХАНИМИ НЕ НАЗИВАЙТЕСЬ!..

Комп’ютерні паролі, як засіб додаткового захисту інформації, що зберігається в комп’ютері, за ідеєю, мають бути специфічними...

Автор: Оксана Приходько

Комп’ютерні паролі, як засіб додаткового захисту інформації, що зберігається в комп’ютері,
за ідеєю, мають бути специфічними. І вже точно не бути емоційно зарядженими. Принаймні, так вважали автори та розробники цієї ідеї. Та насправді як пароль люди найчастіше вибирають ім’я людини чи істоти, до якої вони найсильніше прив’язані, — що найприємніше набирати на клавіатурі чи бачити на екрані монітора. Звичайно, заряд бадьорості та гарного настрою, який вони при цьому отримують, не можна скидати з рахунків. Проте подібна практика значно полегшує роботу комп’ютерних зломщиків. І цього факту не слід ігнорувати.

Як показало дослідження, проведене серед 1200 службовців британської компанії CentralNic, понад половина з них як пароль використовували імена близьких і клички домашніх улюбленців. Потім йшли слова «Бог», «секс», «гроші».
А серед 20 мільйонів клієнтів популярного віртуального магазину Bargain-dog.com, більшість яких жінки зрілого віку, найпопулярнішим паролем виявилося слово «кохання». Тоді як молодь найбільше вживала пароль «жеребець», «любка», «крутий», «цукерка». Більшість користувачів у віці до 20 років навіть вибором пароля прагнуть підкреслити свою сексуальність і привабливість. У результаті, як показало ще одне дослідження, проведене в стандартній організації, де працюють 10 тисяч співробітників-користувачів ПК, від 20 до 50 відсотків комп’ютерів зламуються в перші 20 хвилин. А якщо застосувати спеціальну програму, яка використовує для добору пароля досить об’ємний словник, до кінця робочого дня залишиться не більше 10 відсотків «замкнених» компів.

за матеріалами International Herald Tribune