UA / RU
Підтримати ZN.ua

Кажемо «шопінг» — розуміємо «Прага»

Шопінг завжди був, є та буде невід’ємною частиною обов’язкової «туристичної» програми. Оригінальні сувеніри, солодощі й т.п...

Автор: Дарина Сніцарєва

Шопінг завжди був, є та буде невід’ємною частиною обов’язкової «туристичної» програми. Оригінальні сувеніри, солодощі й т.п. — це само собою зрозуміло. Та не менш приваблива (принаймні для наших мандрівників) перспектива купити речі всесвітньо відомих брендів за ціною, що «кусається» мінімально. Виявляється, з такою місією найкраще впоралися празькі магазини.

Міжнародна компанія Cushman&Wakefield провела порівняльний аналіз шопінг-молів світу. За результатами дослідження, повідомляє travel.ru, найдорожчою торговельною вулицею на планеті визнано нью-йоркську П’яту авеню, де вартість оренди метра квадратної площі (що безпосередньо впливає на вартість товарів) становить понад 11 тис. євро на рік. Друге місце в цьому рейтингу зайняв Гонконг і його Казуей-Бей — 9500 євро, а третіми за дорожнечею стали Єлисейські поля в Парижі — 6770 євро.

А столиця Чехії зайняла в даному списку тільки вісімнадцяте місце. Вартість оренди на тамтешній вуличці Прікоп (а саме тут знаходяться бутики H&M, Mango, ZARA, Salamander, United Colors of Benetton, Mexx і багато інших усесвітньо відомих марок), яка веде від Вацлавської площі до площі Республіки, становить трохи більш як 2 тис. євро річних. Ціни тут значно нижчі, ніж у Москві, Петербурзі, Варшаві, Мілані чи Парижі. Не забувайте, що напередодні різдвяних свят усі бутики готуються до розпродажу, під час якого вартість товарів істотно знизиться. Словом, вигідних покупок вам і, звісно ж, чудового проведення часу!