UA / RU
Підтримати ZN.ua

ІНДУСТРІЯ ГОСТИННОСТІ У ВСІЙ КРАСІ ТА РОЗМАЇТТІ

Україна впевнено виходить на туристичний світовий ринок. Значною мірою цьому сприяє участь предс...

Автор: Олександр Артеменко
Міжнародний туристичний салон «Україна-2001»

Україна впевнено виходить на туристичний світовий ринок. Значною мірою цьому сприяє участь представницьких делегацій національної туристичної галузі в міжнародних туристичних виставках і проведення відповідних заходів у нашій країні. Це дає можливість долучитися до світового інформаційного простору, передового досвіду організації туристичної діяльності, підвищуючи, в підсумку, ефективність просування українського турпродукту на міжнародному ринку.

За останні роки в Україні склалася власна система туристичних виставок, салонів і ярмарків, яка активно впливає на стан туріндустрії, розширює ділові зв’язки між вітчизняними та зарубіжними туроператорами, сприяє залученню іноземних туристів, стимулює розвиток внутрішнього туризму.

З 11 по 13 жовтня в Києві відбувся черговий — 8-й Міжнародний туристичний салон «Україна-2001», організований Державним комітетом молодіжної політики, спорту і туризму України, асоціацією «УкрСоюзТУр» і компанією «Автоекспо» (Український промислово-інвестиційний концерн) за сприяння національного комплексу «Експоцентр України». Салон уже став традиційним і проводиться щорічно під егідою Держкоммолспорттуризму України за підтримки Всесвітньої туристської організації, з участю її представників, з використанням символіки й інформаційно-рекламної мережі, а також включенням у календар міжнародних заходів ВТО. Це найбільший туристичний форум у нашій країні, географія учасників якого розширюється з року в рік. Ось і цього разу експозицію склали близько 300 фірм, організацій і державних установ, що розмістилися в павільйоні і на відкритих майданчиках, зайнявши 4 тис. квадратних метрів площі. Серед учасників чимало авторитетних вітчизняних і міжнародних туроператорів, таких, як «Гамалія», «Сам», «Нью Лоджик», «Пан Юкрейн», «Пролан», «Нокс-фільм Сана», «Руада», «Артекс», «Сінбад-International», «Альфа-Аеротурсервіс», «Іспатур», «Пори року», «Дельта-Тревел», Jason Travel, Metropolitan, «Пальміра», «Статурс», «Панорам-тур», «Вояж Київ». Наявність колективних стендів Польщі, Іспанії, Єгипту, Болгарії, Австрії, Угорщини, ОАЕ, Таїланду, ПАР, Кіпру й інших країн свідчила про постійний інтерес цих держав до нашої країни. Солідарність із ними демонстрували фірми-представники Швейцарії, Естонії, Тунісу, Словаччини, Чехії, Росії, Мальти, Ізраїлю, Франції, Італії й інших країн. Цілком природно і невимушено вписувалися в це товариство вітчизняні регіони, презентовані колективними стендами. Готелі і туристичні комплекси Автономної Республіки Крим, Києва, Прикарпаття та Закарпаття, Донецької і Хмельницької областей привертали не меншу увагу відвідувачів, ніж заморські здравниці.

Проведення такого масштабного за своїми значущістю і представництвом заходу, здавалося б, доцільніше навесні — перед початком літнього туристичного сезону. Саме тоді громадяни, змучені зимовою гіподинамією, починають міркувати — де б провести літню відпустку і набратися нових вражень? Ось вони й отримали б підказку на будь-який смак. Але, на відміну від весняних і літніх спеціалізованих виставок і ярмарків, розрахованих насамперед на демонстрування можливостей турфірм й організацій споживачам їхніх послуг, осінній турсалон — це насамперед професійне робоче зібрання, на якому учасники туристичного бізнесу обмінюються досвідом, ознайомлюються з новими можливостями своїх колег, знаходять нових партнерів і відкривають нові туристичні регіони як в Україні, так і за її межами.

Такій специфіці цілком відповідала напружена програма, запропонована організаторами салону фахівцям, які взяли в ньому участь.

Було проведено тематичні семінари про умови переходу суб’єктів туристичного підприємництва на єдиний податок, про проект програми розвитку туризму в Україні до 2010 року і проект Закону України «Про внесення змін у Закон України «Про туризм», про проблеми ліцензування туристичної діяльності і контроль за дотриманням ліцензійних умов, а також про сертифікацію туристичних послуг. Презентацію Джанкет-туру провів разом із туристичною фірмою «Гамалія» розважальний комплекс «Габріела», відбулися також презентації стенду Польщі і туристичних можливостей Домініканської Республіки, семінар для агентів туристичної фірми «САМ».

Туристична фірма «Артекс-94» провела семінар-презентацію новорічних програм.

Сухість ділових зустрічей компенсувалася виступами кінного театру «Скіф-арт», концертом Київського симфонічного оркестру і хору під керівництвом Роджера МакМерріна, виступами дитячих фольклорних колективів «Цвіт папороті» і «Вербиченька», вихованців Київської школи мистецтв й інших не менш колоритних і популярних творчих колективів.

— За минулий рік, — сказав на прес-конференції, присвяченій відкриттю Міжнародного туристичного салону «Україна-2001», голова Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму України Валерій Цибух, — було докладено чимало зусиль для розвитку туризму в нашій країні. Всесвітня туристська організація, її генеральний секретар Франческе Франжиаллі, який брав участь у відкритті торішнього туристичного салону «Україна-2000», дають високу оцінку рівню українського туристичного продукту. Те, що туристична галузь продовжує розвиватися, всупереч небезпеці, яку несе активізація міжнародного тероризму, підтверджують рівень проведення нинішнього салону, склад його учасників, серед яких чимало представників арабських країн, розширення географії туристичних маршрутів і зростання розмаїття пропозицій як зарубіжних, так і вітчизняних туроператорів.