…Кожен учасник отримав невеликий стартовий капітал. Далі потрібно було зареєструвати туристичну агенцію в органах виконавчої влади, податковій інспекції, отримати необхідні ліцензії. За обмежених коштів власникам туристичних агенцій довелося самотужки шукати обігові кошти, брати банківські кредити та оформляти договори. Рекламні агенції розробляли стратегію просування новостворених туристичних фірм на ринок, податківці стежили за обігом коштів. Конкурентна боротьба відбувалася під пильним оком органів державної влади — мінялися правила гри і вводились нові закони. Переможців визначили за фінальною сумою капіталу.
Так відбувалася рольова гра «Туризм» на Івано-Франківщині. Зініційована Молодіжною адміністрацією області та Радою з туризму Карпатського регіону й підтримана регіональним фондом підтримки підприємництва по Івано-Франківській області та головним управлінням зовнішніх зв’язків, туризму та торгівлі Івано-Франківської облдержадміністрації, а також фондом «Євразія», вона дала можливість студентам, які здобувають знань для роботи у туристичній галузі, заглянути у майбутнє і випробувати свої сили майже насправді. Оскільки у грі були задіяні справжні представники влади, банкіри та податківці.
Стати учасником рольової гри можна було, написавши роботу на тему «Туризм — моя майбутня професія». Активно відгукнулися студенти Інституту туризму Прикарпатського університету, Інституту менеджменту та економіки, Івано-Франківського комерційного технікуму.
Прикарпаття — благодатний край для розвитку туризму. Але бізнес цей і гнучкий, і складний, і вимагає сьогодні як нових знань, так і нових підходів. Кому, як не молодим, їх шукати і знаходити? А чудова можливість «програти» ситуацію, яка складеться буквально через декілька років, дала можливість молодим людям впевнитися у правильному виборі професії. Також учасники гри взяли участь у Днях кар’єри «Туризм — моя професія». Представники діючих туристичних агенцій Прикарпаття придивлялися до потенційних майбутніх працівників, молодь дізнавалася, які вимоги до їхньої підготовки ставлять роботодавці.
Вже із січня наступного року більшість учасників тренінгів та семінарів, що проводилися в рамках рольової гри, матимуть можливість набути практичного досвіду в туристичних фірмах, готельних комплексах та регіональному туристично-інформаційному центрі.