Психолог Адам Альтер із Нью-Йоркського Університету у США спільно з групою вчених з університету Мельбурна визначили, як впливає ім'я людини на наше перше враження про неї.
Вони провели кілька простих експериментів, залучаючи в якості добровольців студентів. На першому етапі 16 юнакам та 19 дівчатам запропонували скласти рейтинг 50 прізвищ у відповідності з легкістю або складністю їхньої вимови. Потім учасники дослідження мали розташувати показані їм прізвища за привабливістю.
Підбивши підсумки, дослідники встановили, що легкість вимови, незалежно від довжини чи чужорідності, має найбільше значення у формуванні ставлення людей до імен. У рамках даного експерименту близько 40% позитивних відгуків визначалися простотою вимови імен та прізвищ.
У 2005 році Альтер і його колеги прийшли до іншого схожого висновку. Тоді вчені вивчали, як назви компаній впливають на їхню успішність на фондовому ринку. Було виявлено, що фірми з більш простими назвами є більш процвітаючими.
Нагадаємо, в Україні у 2011 році новонароджених називали Березами, Попелюшками і Принцами. !zn
Читайте також:
Ім'я - початок долі...
В Україні новонароджених називають Шехерезадаси, Калинами та Принцами
Вчені припускають, що кашалоти вигадують собі імена