UA / RU
Підтримати ZN.ua

В аварії на Москві-річці загинуло 10 людей

При зіткненні прогулянкового катера з баржею на Москві-річці загинуло 10 осіб - дев'ять пасажирів і капітан

За даними СК, сімом пасажирам вдалося врятуватися, серед них один громадянин Туреччини.

Головна версія слідства за фактом аварії на Москві-річці - порушення правил його експлуатації. Про це заявив офіційний представник Слідчого комітету Росії Володимир Маркін.
В. Маркін уточнив, що капітаном затонулого катера був його власник Геннадій Зінгер.
«Він загинув. За даними слідства, капітан неодноразово був притягнутий до адміністративної відповідальності», - сказав представник СКР.
За словами представника, на борту катера в момент трагедії знаходилося 16 осіб, а не 17, тому що один з пасажирів залишив катер до трагедії.
Він повідомив, що затонуле судно було зареєстроване в Державній інспекції з маломірних суднен по Чукотському автономному окрузі, але технічний огляд проходило в Москві.
На даний час вже допитано четверо свідків трагедії, що знаходилися на баржі, а також сім пасажирів, що вижили. Слідчими органами призначені судово-медична та технічна експертизи.
Представник відомства додав, що слідчі серед іншого будуть з'ясовувати ситуацію з ліцензійними органами, що допустили до експлуатації затонулий катер.
В. Маркін також поінформував, що вже вилучена суднова документація затонулого катера. Крім того, йде вилучення документів в Головному управлінні державної інспекції з маломірних суден по Москві, де катер проходив техогляд.
За його словами, Вночі на неділю в 364 метрах вгору за течією від метромоста сталося зіткнення катера Р1881-40 під управлінням капітана і судновласника Геннадія Зінгера з рухомою баржею Ока-5.
В. Маркін відзначив, що в основному, на затонулому судні перебували молоді люди у віці близько 30 років. «Про дітей поки не йдеться», - підкреслив він.
Представник московського міжрайонного слідчого управління на транспорті СКР заявив в, що у слідства є три версії події.
«Три версії: це відмова обладнання того чи іншого судна, технічна несправність.Це так званий людський фактор, тобто порушення правил руху водного транспорту з боку капітана баржі або катера. Ну, і, відповідно, технічний його стан», - сказав він.
За його словами, «оскільки серед врятованих немає капітана моторного човна, у слідства немає головного свідка зіткнення». «Пасажири, кому вдалося врятуватися, не можуть дати слідству детальну картину», - сказав представник управління