«З великою часткою ймовірності можна передбачити, що керівництво певних областей, яких мало турбує залізнична економіка, вимагатиме залишити без змін збиткові маршрути. Тут відповім просто. Якщо місцева влада почне звертати увагу на проблеми залізниці - це вже буде значний прорив. Вона повинна зрозуміти, якщо вказувати пальцем на залізницю і говорити жителям, що ми хороші, це залізничники погані, нікому від цього легше не стане - це глухий кут. Ми повинні спільно - як керівництво області, так і залізниця - відповідати за перевезення пасажирів у приміському сполученні», - цитує слова В.Козака прес-служба «Укрзалізниці».
За його словами, саме керівники міста, району чи області у першу чергу зацікавлені у перевезенні пасажирів, і саме вони визначають, куди спрямувати кошти: на автомобільний або залізничний транспорт, де пасажирів возитиме електричка, а де маршрутки.
«Вкотре звертаємося до місцевої влади із закликом розробити оптимальну схему організації регіонального сполучення, - підкреслив В.Козак. - Залізниці спільно з місцевою владою мають визначитися на місцях, до якого ключового пункту і яким чином буде здійснюватися підвезення пасажирів - де залишається електричка, де поїде маршрутне таксі, де - автобус. Це загальна європейська практика».
Разом з тим гендиректор «Укрзалізниці» навів приклад «якісного діалогу» з Київською міськдержадміністрацією, яка разом з Південно-Західною залізницею ввела в експлуатацію столичну кільцеву електричку. «Держава, потрібно віддати належне, вклала в оновлення рухомого складу для цього кільця 80 млн грн. Все інше робилося за кошти Південно-Західної залізниці, - сказав В.Козак. - Вважаю, що цей проект дуже потрібний для киян, хоча є ще безліч недопрацювань з боку міста у сервісному обслуговуванні пасажирів, у самій логістиці пасажиропотоків, доступності продажу квитків. Спільно зі столичною владою ми працюємо над цим і розуміємо, що всі труднощі буде подолано».
Разом з тим В.Козак зазначив, що ситуація з компенсаціями за пільгові перевезення з боку КМДА залишається стабільно складною, оскільки пільговиків по Києву та Київській області перевезено на 52 млн грн, а компенсовано лише близько 15% витрат.