Різними видами робіт буде охоплено близько 820 км залізничної інфраструктури, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».
На напрямку Полтава-Донецьк працівники колійного господарства відремонтували різними видами ремонту 170 км колії, із них на 130 км провели повну модернізацію, зокрема з'явилося 114 нових стрілочних переводів та відремонтовано ще 25. Для забезпечення безпеки руху швидкісних потягів залізничники капітально відремонтували 28 переїздів та замінили 608 світлофорів. На шляху прямування швидкісних потягів оновлено 13 пасажирських вокзалів і 19 пасажирських платформ.
На окремих дільницях, зокрема Полтава-Красноград-Лозова протяжністю 276 км тривають роботи з електрифікації. Станом на 22 листопада прокладено 119 км контактної мережі. У поточному році передбачається будівництво і монтаж електромережі на 276 км, переобладнання 17 переходів через залізничні колії, будівництво трьох стаціонарних тягових підстанцій, реконструкція тягової підстанції Лозова.
На ділянці від Лозової до Донецька ведуться роботи з модернізації контактної мережі, побудованої ще у 1958-1960 роках і не розрахованої на сучасний швидкісний рух. Станом на 22 листопада вже модернізовано 235 км. До кінця року «Укрзалізниця» повинна виконати роботи під прискорений рух на 27 км. Окрім того, залізничники переобладнали 6 тягових підстанцій.
На ділянці Полтава-Харків, яку було електрифіковано ще у 2002 році, на 227 км було проведено регулювання контактної мережі під прискорений рух і побудовано дві тягові підстанції. Роботи з підготовки колії ведуться на 282 км.