UA / RU
Підтримати ZN.ua

Росія не згодна з висновками Індонезії про катастрофу SSJ-100

Російські фахівці вважають, що причиною авіакатастрофи Superjet-100 могла бути недостатня підготовка екіпажу до польотів у високогірній місцевості.

Російські фахівці, які беруть участь в розслідуванні катастрофи Superjet-100 в Індонезії, вважають, що причиною аварії не є недостатня підготовка екіпажу до польотів у високогірній місцевості.

Раніше індонезійська сторона порадила компанії Цивільні літаки Сухого краще готувати пілотів до польотів у горах.

Літак неодноразово здійснював польоти у горах на території Росії. Причому, проводив ці випробування Олександр Яблонцев, який і керував SSJ-100 в Індонезії.

Фахівці не виключають, що до катастрофи може бути причетна місцева диспетчерська служба, яка вчасно не відповіла на запит пілота про посадку. Газета описує, як саме проходив політ Superjet-100. Відповідно до затвердженого плану демонстраційного польоту, він вилетів з аеропорту Халім. Після цього лайнер повинен був долетіти до місцевості Пелабухан Рату, розвернутися там і повернутися назад. Однак на зворотному шляху пілот не зміг отримати дозволу на посадку в Халімі. Через це йому довелося закласти в бортовий комп'ютер координати кола над Пелабухан Рату, щоб дочекатися відповіді диспетчера. Маневр проходив на висоті шести тисяч футів (трохи більше 1800 метрів). Після розвороту з невстановленої причини літак узяв курс не на аеропорт, а полетів до гори Салак, в яку потім врізався.

Передбачається, що через різку зміну курсу карта на дисплеї у кабіні літака не встигла змінитися, внаслідок чого система завчасного сповіщення екіпажу про небезпечне зближення з землею (EGPWS) не спрацювала.

Нагадаємо: раніше повідомлялося про те, що винним у катастрофі Sukhoi SuperJet-100 можуть визнати пілота Александра Яблонцева, який зробив неприпустимий маневр, доді, як автоматика літака попереджала командира про небезпечне зближення з горою.

Російський літак SSJ-100 зазнав аварії 9 травня 2012 в Індонезії під час демонстраційного польоту. Місце його падіння виявлено 10 травня неподалік від Джакарти у важкодоступній місцевості схилу гори Салака на висоті 1 тис. 500 м. На борту літака перебувало 45 осіб, серед них 35 індонезійських громадян - представників індонезійських авіакомпаній, а також вісім громадян Росії. Також на борту перебували громадянин Франції та громадянин США. !zn

Читайте також:

Катастрофа SSJ-100 могла статися через проблеми з кондиціонером

У столиці Індонезії військовий літак впав на житловий район, є загиблі (фото)

Названа причина падіння російського лайнера Superjet-100в Індонезії

Опубліковано ВІДЕО останніх хвилин польоту російського Superjet-100в Індонезії

На місці катастрофи російського SuperJet-100 в Індонезії виявлені "чорні ящики"