Доповнюють п'ятірку «Рейтингу радості» гроші (31%) і перегляд телевізора (27%).
Кожному п'ятому (20%) приносить радість робота.
Також майже кожному п'ятому радість приносить спілкування з природою (18%), подорожі (18%), музика (17%), день народження (16%), дарувати (17%) і отримувати (20%) подарунки.
Кожен шостий отримує радість від домашніх тварин і роботи по господарству (15%). Дещо менше людям приносять радість відпустка/канікули (14%), їжа (13%), секс (13%), кіно (12%), книги (12%) та інтернет (10%).
Менше 10% опитаних отримують радість від молитви (церкви), шопінгу, співу, занять спортом і перемог улюбленої команди. Менше 5% - від танців, навчання, театру, усамітнення, алкоголю і від азартних ігор.
Тільки 3% опитаних нічого не приносить радості у житті.
Слід зазначити, що у порівнянні з аналогічним опитуванням, проведеним Соціологічною групою «Рейтинг» два роки тому, у 2011 році люди стали менше відчувати радості від перегляду телевізора, кіно і відпустки/канікул.
За іншими напрямками відчуття людей або не змінилися, або покращилися - найбільший «приріст радості» від роботи, сексу й інтернету, а також від святкування днів народження та подарунків, домашніх тварин і перемог улюбленої команди.
Разом з тим за два роки значно збільшилася кількість людей, які відчувають радість від самоти - сьогодні таких вже 5%.
Найбільш радісними серед українців виглядають мешканці Півночі (перш за все Києва), Заходу і Центру. Найменш радісними є жителі Донбасу.
Захід чітко лідирує за показниками радості від сім'ї і дітей, роботи, пісні й молитви (церкви). Як і два роки тому молитва (церква) приносить найбільше радості греко-католикам.
Жителі Центру відносно більше отримують радості від днів народження та подарунків, а також домашньої роботи і домашніх тварин. За цими критеріями жителі Центру дуже схожі з Півднем, жителі якого, окрім того, абсолютні лідери за відчуттям радості від перегляду телевізора.
Жителі Сходу абсолютні лідери за відчуттям радості від грошей - тут відносно менше працює приказка «не май сто рублів, а май сто друзів», оскільки Схід - це єдиний регіон, де від грошей радіють більше, ніж від друзів.
Опитування проводилося Соціологічною групою «Рейтинг» 17 - 27 вересня 2011 року. Аудиторія дослідження: населення України віком від 18 років і старше. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Метод дослідження: особисте формалізоване інтерв'ю згідно з опитувальником (face to face). Помилка репрезентативності дослідження (з ймовірністю 0,95): для значень близьких до 50% похибка становить не більше 2,2%, для значень близьких до 30% - не більше 2%, для значень близьких до 10% - не більше 1,3 %, для значень близьких до 5% - не більше 1%.