Про це розповів заступник генерального директора «Укрзалізниці» Валерій Котяй в інтерв'ю газеті «Факти і коментарі».
«Раніше після того, як за 45 діб до відправлення відкривався продаж квитків, пасажири, у першу чергу, викуповували нижні місця, і після цього вже ніякої надії на придбання нижньої полиці не було, адже всі вони були вже викуплені. А от при новому порядку у пасажира завжди є шанс придбати потрібний квиток. Якщо в даний момент немає потрібних місць, то можна дочекатися, поки відкриється продаж квитків у наступний вагон і придбати нижні місця - адже при заповненні одного вагона відкривається продаж на інший. Так що ініціатива «Укрзалізниці» відкривати продаж квитків повагонно корисна і для пасажира, і для залізниці», - зазначив В.Котяй.
Нагадаємо, що з 1 листопада на українських залізницях впроваджено нові правила реалізації проїзних квитків. Спочатку для продажу відкривається по одному вагону кожної категорії (СВ, купейний, плацкартний). Квитки продаються у цей вагон доти, поки в ньому не залишиться дев'ять вільних місць. Після цього автоматично відкривається продаж місць у новий вагон тієї ж категорії. Цей порядок поширюється на всі потяги внутрішньодержавного сполучення.
Такі заходи, на думку залізничників, дають можливість залізниці оперативно регулювати склад потягів: виключати ті вагони, квитки на які не продано, і включати їх до складу потягів у разі потреби. Також буде зменшено експлуатаційні витрати - не курсуватимуть напівпорожні вагони.
Що стосується перевезення пасажирів з особливими потребами, то заступник генерального директора зазначив, що в кожному потязі є певна кількість місць, виділених для обслуговування пільгових категорій пасажирів (інвалідів, учасників Великої Вітчизняної війни тощо).
«Квитки для пільгових пасажирів у продажу є завжди, незалежно від того, який вагон в даний момент реалізується. Тому пасажири-пільговики мають звертатися до каси, пред'явити відповідні документи і оформляти квитки», - зазначив В.Котяй.