Індекс незадоволеності водінням автомобіля в Мехіко дорівнює 108, в Монреалі - 21.
В опитуванні брали участь 8.000 автомобілістів з 20 міст. Їх запитали про те, наскільки нестерпні незручності і які наслідки стояння в заторах з точки зору стресу, втрати часу та погіршення стану здоров'я.
«На глобальному рівні ми спостерігаємо зниження рівня заторів на дорогах, водночас загальна незадоволеність водінням автомобіля збільшується», - сказав директор центру з інтелектуальних транспортних систем IBM Винод Свомінатан.
Слабка економічна ситуація і високі ціни на паливо стали головними причинами зниження заторів на дорогах з моменту проведення першого дослідження чотири роки тому, повідомив Свомінатан. Величезні інвестиції в дорожнє будівництво і транспортну інфраструктуру з боку швидкозростаючих Китаю та Індії також вплинули на ситуацію.
У найближчі роки влада Мехіко планує витратити понад 2 млрд дол на вирішення транспортних проблем. Одним із прикладів може стати столиця і найбільше місто Швеції. У Стокгольмі, що посідає четверте місце з комфортності водіння, була введена система оплати проїзду, яка допомогла скоротити пробки на 25%.
«Потрібно знайти баланс між поліпшенням інфраструктури та технологіями», - сказав Свомінатан.
На питання, що автомобілісти будуть робити при появі додаткового часу через зниження рівня пробок, більше одного з чотирьох автомобілістів з Мілана, Бангалора, Делі, Пекіна і Найробі сказали, що змогли б більше працювати.
Згідно проведеним раніше дослідженням, зменшення трафіку на 10% призводить до 2%-вого зростання ділової активності.
Результати дослідження виглядають наступним чином:
1. Мехіко - 108
2. Шеньчжень - 95
3. Пекін - 95
4. Найробі - 88
5. Йоганнесбург - 83
6. Бангалор - 75
7. Делі - 72
8. Москва - 65
9. Мілан - 53
10. Сінгапур - 44
11. Буенос-Айрес - 42
12. Лос-Анджелес - 34
13. Париж - 31
14. Мадрид - 28
15. Нью-Йорк - 28
16. Торонто - 27
17. Стокгольм - 26
18. Чикаго - 25
19. Лондон - 23
20. Монреаль - 21